BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Lägger till bild på dagens test.. Syns nog knappt på bild, det är en riktigt svag skugga. Dock aningen starkare än igår tror jag. ÄL+9 idag.
Tror inte det syns på bild, men kanske någon ser?
Grattis cykelstöld, helt klart positivt☺️
Själv kom min mens imorse en dag för tidigt, så får skriva in mig på bim augusti. Lycka till alla ni som fortfarande väntar på bim🙏🏻❤️
Äl + 8 idag, negativt test. Upptäckte nu att Babyplans testa tidigt har två ljusgråa streck innan man använt det, det är nog det gråa strecket som många misstar för positivt.
Tack så mycket! 😊 Jag är nästan alltid skeptisk så kanske köper en digital i alla fall, eller bara håller mig tills imorgon bitti igen.
Vilken dag efter ägglossning är du?? :)
Exakt så!! Och ibland när de ändå blir blött tror jag de där kan bli lite mer framträdande Och sen beror mycket på vilket ljus en kollar på testet i. För bra ljus så syns den ljusgrå linjen.
Äl + 8 idag, negativt test. Upptäckte nu att Babyplans testa tidigt har två ljusgråa streck innan man använt det, det är nog det gråa strecket som många misstar för positivt.
Lägger till bild på dagens test.. Syns nog knappt på bild, det är en riktigt svag skugga. Dock aningen starkare än igår tror jag. ÄL+9 idag.
Tror inte det syns på bild, men kanske någon ser?
BIM + 2 / ÄL+13 idag. Negativt digitalt test 😓
Tog ett test precis. negativt. samtidigt som jag torkade mig kom mensen. 3 dagar tidigare än väntat.
Grattis till dig Cykelstöd det är ju solklart!
Miahl87 jag ser något supersvagt!
Tog ett test precis. negativt. samtidigt som jag torkade mig kom mensen. 3 dagar tidigare än väntat.