BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Äl+8 idag, tog test på morgonen som jag kunde skymta en väldigt svag skugga på.. Likadant när jag var gravid med minsta, då var det också en liten svag skugga på äl+8. Men jag är inte övertygad såklart, trots att jag aldrig fått några spökstreck på rfsu så vet man aldrig.
Men man kan ju inte låta bli att hoppas
Grattis Birdiz och Mojsan😍😍
så trist med mens alltså!! Kan den inte bara hålla sig borta😟☹️
ja roligt med uppdaterad lista med plus!
själv har jag dag tre med blinkande gubbe! Ligger på och hoppas på att det ska ta sig nuuu
Roade mig med att det lägga till plus 🤭
Då jag fick positivt ÄL test redan cykeldag 13 så hinner jag med en omgång till i juli!
Hoppas jag lyckades kopiera din snygga lista med alla pluss hejvärldenhej 😅
Då jag fick positivt ÄL test redan cykeldag 13 så hinner jag med en omgång till i juli!
Hoppas jag lyckades kopiera din snygga lista med alla pluss hejvärldenhej 😅
Fick också positivt ÄL test på dag 13, och bim dagen före dig. Så vi verkar följas åt. 😅
- - -
Kan dock tycka det är svårt att veta exakt när man är som mest fertil. Eller snarare hur länge man har på sig... Ägget släpper väl ca 24-36 timmar efter LH-ökningen. Om man då tar ett positivt ÄL test på förmiddagen, så vet man ju inte om själva LH-ökningen egentligen började kvällen innan? Och då är man ju redan minus 12 timmar typ.. 😆
Fick också positivt ÄL test på dag 13, och bim dagen före dig. Så vi verkar följas åt. 😅
- - -
Kan dock tycka det är svårt att veta exakt när man är som mest fertil. Eller snarare hur länge man har på sig... Ägget släpper väl ca 24-36 timmar efter LH-ökningen. Om man då tar ett positivt ÄL test på förmiddagen, så vet man ju inte om själva LH-ökningen egentligen började kvällen innan? Och då är man ju redan minus 12 timmar typ.. 😆
Det tycker jag med 😂 Hade ett negativt test 21.30 i onsdags kväll, fick den första positiva 10.00 i torsdags. Testade även positivt på kvällen på torsdagen och på fredag morgon. På fredag eftermiddag var det negativt igen. Så antar att ägget släppte natten till fredag eller under fredag förmiddag 😅 Hade ont i äggstockarna hela torsdagen och tidigt fredag morgon. Men en heeel vetenskap 😂
Håller med er! Det är lurigt att veta exakt, man får helt enkelt hoppas simmarna har sån pass tålamod att vänta in ägget i värsta fall 😅 jag testar alltid tills jag inte har någon stegring längre för jag kan ha positivt ÄL test två morgnar på raken (använder dom digitala rosa från cb). Testar alltid på morgonen vilket kanske inte alltid är rekommenderat men funkar för mig 😅
Kör ni också digitala ÄL test? 😊