• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Hejvärldenhej

Tack för input Syskonförsök 💖

jaa Barbarastreisand testa 🤭😍

Usch dom verkar så luriga dom där babyplan? Men bra tips att kolla det där grå strecket innan då!

Miahl87 🤞🤞🤞

• Kawa81
    Miahl87 skrev 2023-07-17 12:01:25 följande:
    Jag är inte riktigt säker, då jag bara haft en "riktig" mens sedan jag slutade med p-piller. Men enligt flo-appen som utgår från en genomsnittlig cykel ska bim vara på fredag tror jag. Så jag är väl bim-4 idag om jag räknar rätt, 10 dagar efter ägglossning iallafall. Det är jag stensäker på då jag alltid får ordentliga äl-smärtor när ägget släppt Flört
    Om BIM stämmer ser det riktigt lovande ut isåfall med svagt + fyra dagar innan... 🥰
    Ta ett digitalt för å få en hum å sen testa varannan dag fram till fredag å se så att det ökar.. 🙏❤️

Vet att det kan skilja sig ifrån person till person men vill bara du ska gardera dig lite om det sen råkar visa sig vara en kemisk graviditet för de visar ofta väldigt svaga + runt bim å sen blir mensen antingen ett par dagar sen eller kommer som "vanligt" ändå.. 🙈 därav att jag undrade när BIM var..
    Ente menat å vara negativ heller men vet att flera här varit med om samma sak så även jag själv en gång å man blir så jäkla ledsen.. 
  • Miahl87
    Kawa81 skrev 2023-07-17 13:06:43 följande:
    Om BIM stämmer ser det riktigt lovande ut isåfall med svagt + fyra dagar innan... 🥰
    Ta ett digitalt för å få en hum å sen testa varannan dag fram till fredag å se så att det ökar.. 🙏❤️

Vet att det kan skilja sig ifrån person till person men vill bara du ska gardera dig lite om det sen råkar visa sig vara en kemisk graviditet för de visar ofta väldigt svaga + runt bim å sen blir mensen antingen ett par dagar sen eller kommer som "vanligt" ändå.. 🙈 därav att jag undrade när BIM var..
    Ente menat å vara negativ heller men vet att flera här varit med om samma sak så även jag själv en gång å man blir så jäkla ledsen.. 
    Uppskattar omtanken 😊 jag brukar alltid testa tidigt för att se så det ökar, hittills har det gjort det. Tog ett test till för en stund sen, då jag vet att graviditetstest ger bäst utslag för mig om det inte är morgonutin utan att jag håller mig några timmar och testar senare under förmiddag/eftermiddag. Ännu starkare än imorse, vilket var väntat. Men jag vet såklart att man inte kan ropa hej än riktigt, allt kan hända. 
    Ska nog ta det digitala på onsdag eller torsdag 😊
  • Kawa81

Inser när jag läser igen att jag nästan låter som en sådan jag själv ente gillar.. 🙈😂, dem där som verkar utgå ifrån att andra ente har en susning om vad dem gör å pratar till en som om det vore deras livsuppgift å upplysa.. 🤣😵?💫
    Förlåt! ❤️🙈

Fan det testet är definitivt starkare än det ursprungliga 😍, du har nog BIM tidigare än vad du tror när det är så starkt redan nu.. 💪 ett test på fredag skulle annars spränga linjerna ja hela gravtestet i sig tänker jag 😂😂

Miahl87 skrev 2023-07-17 13:28:23 följande:
    Uppskattar omtanken 😊 jag brukar alltid testa tidigt för att se så det ökar, hittills har det gjort det. Tog ett test till för en stund sen, då jag vet att graviditetstest ger bäst utslag för mig om det inte är morgonutin utan att jag håller mig några timmar och testar senare under förmiddag/eftermiddag. Ännu starkare än imorse, vilket var väntat. Men jag vet såklart att man inte kan ropa hej än riktigt, allt kan hända. 
    Ska nog ta det digitala på onsdag eller torsdag
  • Janbo
    Miahl87 skrev 2023-07-17 11:34:06 följande:

Tror jag vågar säga att jag är gravid faktiskt.. Äl+10 idag Glad

Grattis! 💕
  • Syskonförsök

Grattis!! De där kändes tydligt! Sjukt att få det så tidigt, de där har väl en känslighet på 25?? kanske gömmer sig två där inne ;)

Miahl87 skrev 2023-07-17 13:28:23 följande:
    Ska nog ta det digitala på onsdag eller torsdag 😊
  • Miahl87
    Syskonförsök skrev 2023-07-17 13:50:25 följande:

Grattis!! De där kändes tydligt! Sjukt att få det så tidigt, de där har väl en känslighet på 25?? kanske gömmer sig två där inne ;)

Haha 2 hoppas jag inte på 🙈 
    Jag brukar kunna plussa väldigt tidigt, detta blir mitt 7e plus (inräknat 1 missfall och 1 abort) och jag har vid alla graviditeterna kunnat se svagt plus från äl+8 redan. Höghormonare kanske, men mår alltid superbra som gravid utan illamående eller andra krämpor 😊 känner mig oförskämt lyckligt lottad när det gäller graviditet, nästan så jag skäms över det när jag vet att så många andra har det svårt. 😔
  • Barbrastreisand

Jag kunde inte låta bli att ta ett test, men vet inte om det gjorde saken bättre! 

De blev som en liten hinna över rutan, misstänker om det vart för mycket urin? Jag tycks ana ett supersvagt streck? Har inte så mycket erfarenhet av dessa cb early så vågar inte lita på det.. 

Dessa bilder är tagna mellan 3-10min förutom nedersta som är taget efter 15min..

Och denna nu efter 20min: 

• Alvedon83
    Barbrastreisand skrev 2023-07-17 14:10:28 följande:

Jag kunde inte låta bli att ta ett test, men vet inte om det gjorde saken bättre! 

De blev som en liten hinna över rutan, misstänker om det vart för mycket urin? Jag tycks ana ett supersvagt streck? Har inte så mycket erfarenhet av dessa cb early så vågar inte lita på det.. 

Dessa bilder är tagna mellan 3-10min förutom nedersta som är taget efter 15min..

Ett litet svagt streck verkar det finnas där😀 
  • Alvedon83
    Barbrastreisand skrev 2023-07-17 14:10:28 följande:

Ett litet svagt streck verkar det finnas där😀 
Svar på tråden BIM Juli 2023