BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Tack för input Syskonförsök 💖
jaa Barbarastreisand testa 🤭😍
Usch dom verkar så luriga dom där babyplan? Men bra tips att kolla det där grå strecket innan då!
Miahl87 🤞🤞🤞

Inser när jag läser igen att jag nästan låter som en sådan jag själv ente gillar.. 🙈😂, dem där som verkar utgå ifrån att andra ente har en susning om vad dem gör å pratar till en som om det vore deras livsuppgift å upplysa.. 🤣😵?💫
Förlåt! ❤️🙈
Fan det testet är definitivt starkare än det ursprungliga 😍, du har nog BIM tidigare än vad du tror när det är så starkt redan nu.. 💪 ett test på fredag skulle annars spränga linjerna ja hela gravtestet i sig tänker jag 😂😂
Tror jag vågar säga att jag är gravid faktiskt.. Äl+10 idag 
Grattis!! De där kändes tydligt! Sjukt att få det så tidigt, de där har väl en känslighet på 25?? kanske gömmer sig två där inne ;)
Grattis!! De där kändes tydligt! Sjukt att få det så tidigt, de där har väl en känslighet på 25?? kanske gömmer sig två där inne ;)
Jag kunde inte låta bli att ta ett test, men vet inte om det gjorde saken bättre!
De blev som en liten hinna över rutan, misstänker om det vart för mycket urin? Jag tycks ana ett supersvagt streck? Har inte så mycket erfarenhet av dessa cb early så vågar inte lita på det..
Dessa bilder är tagna mellan 3-10min förutom nedersta som är taget efter 15min..

Och denna nu efter 20min:

Jag kunde inte låta bli att ta ett test, men vet inte om det gjorde saken bättre!
De blev som en liten hinna över rutan, misstänker om det vart för mycket urin? Jag tycks ana ett supersvagt streck? Har inte så mycket erfarenhet av dessa cb early så vågar inte lita på det..
Dessa bilder är tagna mellan 3-10min förutom nedersta som är taget efter 15min..