• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Embarazada
    Alvedon83 skrev 2023-07-19 21:30:09 följande:
    Vilka tester brukar du köpa istället? Jag tycker ändå Babyplan funkar nu när jag känner till det där om grått streck även på negativa.

Nu har jag testat köpa test från Graviditetskollen. Tog mitt första test idag för att ha som referens, så vi får väl se om dom är bättre eller är av samma skrot och korn Tungan ute

• Alvedon83

Är det någon här som har en Tempdrop-mätare som man har på armen? Skulle vilja prova en men den var ju orimligt dyr kan jag tycka.

• hl123

Någon som vet om jag kan äta detta kosttillskott cykeln ut eller om jag bör sluta vid ägglossningen?
  • ggi123

Mensen kom 3 dagar för tidigt, inga pluss här -ivf utredning börjar i augusti. 

lycka till alla i gruppen, hoppas att få se fler plus. 

kommer fortsätta vara aktiv vill följa och läsa er resa😍

@syskonförsök hur går det för dig? Längtar och håller tummarna för dig

• Syskonförsök

Ser ut att kunna ätas hela cykeln att döma av vad som är i det. Men det brukar stå i innehållsförteckningen om de inte ska ätas om du är gravid (och det styr om du ska sluta vid ägglossning eller inte ifall du blir gravid).

hl123 skrev 2023-07-20 08:46:46 följande:
    Någon som vet om jag kan äta detta kosttillskott cykeln ut eller om jag bör sluta vid ägglossningen?
  • Syskonförsök

Åh vad tråkigt! Men skönt med ivf så något händer hur som helst ❤️

åh tack vad söt du är som frågar! Jag höll på att sätta termometern i halsen imorse när jag tog tempen,. Men trots väldigt skutt uppåt fick jag negativt testa tidigt Idag. tempen har aldrig stigit förr dag 11 om jag inte varit gravid men dag 12 brukar den alltid sänkas om de blir mens så mest spännande blir det att ta temp imorgon. Klart jag hoppas innerligt den är hög imorgon med och får ett plus men inställd på att bli besviken igen🙈 hade ju ingen förhoppning denna cykel egnetligen eftersom vi fick till de så dåligt med!

ggi123 skrev 2023-07-20 09:18:39 följande:

Mensen kom 3 dagar för tidigt, inga pluss här -ivf utredning börjar i augusti. 

lycka till alla i gruppen, hoppas att få se fler plus. 

kommer fortsätta vara aktiv vill följa och läsa er resa😍

@syskonförsök hur går det för dig? Längtar och håller tummarna för dig

• Janbo
    Alvedon83 skrev 2023-07-20 05:58:20 följande:

Uppdatering, det var nåt fel på testet som visade plus. Vaknade nyss av att jag fått mens, tre dagar för tidigt. Bara att börja om då. 

Tråkigt ☹️☹️

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-20 09:39:38 följande:

Åh vad tråkigt! Men skönt med ivf så något händer hur som helst ❤️

åh tack vad söt du är som frågar! Jag höll på att sätta termometern i halsen imorse när jag tog tempen,. Men trots väldigt skutt uppåt fick jag negativt testa tidigt Idag. tempen har aldrig stigit förr dag 11 om jag inte varit gravid men dag 12 brukar den alltid sänkas om de blir mens så mest spännande blir det att ta temp imorgon. Klart jag hoppas innerligt den är hög imorgon med och får ett plus men inställd på att bli besviken igen🙈 hade ju ingen förhoppning denna cykel egnetligen eftersom vi fick till de så dåligt med!

Spännande med tempskuttet! 🤩
  • Sanlin90

Högst oklart vart i cykeln jag är men jag har jätteont i mitt vänstra bröst, dit sticker,ilar och molar och är aldeles hårt och knöligt det andra är som vanligt bara ömt mot armhålan, vet efter mamografi att jag har mycket fler mjölkkörtlar i mitt vänstra bröst så det lär väll vara hormonelt iaf

• Sanlin90

Kom pyttelite genomskinlig typ mjölk när jag tryckte lite?! Har inte ammat på över 2 år

Svar på tråden BIM Juli 2023