BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Hej alla.. jag är så förvirrad. Hoppade över till augustitråden då min mens kom tidigare den 16/7.. men den betedde sig rätt konstigt. Var väldigt sparsam och mestadels brun. En av dagarna fick jag färsk blödning då jag satte in min menskopp. Men när jag tog ut den var det knappt en tredjedel och inte längre rött. I fredags 21 tänkte jag för säkerhetsskull ta ett gravtest då jag skulle iväg på festlighet hela helgen, men efter någon minut såg jag att det inte skulle komma något sträck så slängde det och kände mig dum.. har ju precis haft mens. Men under helgen kände jag mig konstig.. och igår hade jag sådana humörsvängningar och fatta inte varför jag har pms nu direkt efter mens?? Grävde innan läggdags upp graviditetstestet från soptunnan och ser ett svagt sträck!? Hade precis kissat men tryckte ut några droppar och fick ganska snart ett svagt streck igen.. även idag ett streck tidigt på morgonen men ingen större ökning? Och digitalt säger gravid 1-2 veckor. Känns ju som missfall på gång? Men så konstigt att pluset kommer efter blödningen? Någon som varit med om liknande?
bifogar bild på mina test här
Har varit med om liknande där det tyvärr inte gick vägen. Efter blödningen visade digitalt typ gravid 1-2 veckor i ett par veckor men blev aldrig mer på testet, alltså det blev ingen HCG stegring. Fortsätt testa och se om det blir gravid 3+ veckor. Håller tummarna!! ????❤️🙏🏼
Har varit med om liknande där det tyvärr inte gick vägen. Efter blödningen visade digitalt typ gravid 1-2 veckor i ett par veckor men blev aldrig mer på testet, alltså det blev ingen HCG stegring. Fortsätt testa och se om det blir gravid 3+ veckor. Håller tummarna!! ????❤️🙏🏼
Jag började småblöda dagligen men behövde behandling för att avsluta det hela. Men håller verkligen tummarna att det går bättre för dig! Förlåt om jag skrämmer upp dig nu. Det behöver ju inte vara lika för dig. :) ❤️
Jag började småblöda dagligen men behövde behandling för att avsluta det hela. Men håller verkligen tummarna att det går bättre för dig! Förlåt om jag skrämmer upp dig nu. Det behöver ju inte vara lika för dig. :) ❤️
Negativt test för mig idag på äl+11, två dagar till bim. Så känns som att det är kört även denna gång.
Jag är på äl+10 och försöker att inte hypa upp mig själv. Jag har haft ömma bröst (särskilt bröstvårtor) konstant i 6-7 dagar, vaknat med halsbränna två dagar (måste vara flera år sedan jag hade det senast), synligare ådror från händer upp till bröst, två illamående-tillfällen (snabbt övergående) och en annorlunda molande kittlande känsla över livmoder. Från kass i magen till jättehård.. Lite värk i ländrygg/höfter (kan vara för att jag renoverar just nu haha!). Säkert önsketänk men åh vad jag hoppas!
Jag är på äl+10 och försöker att inte hypa upp mig själv. Jag har haft ömma bröst (särskilt bröstvårtor) konstant i 6-7 dagar, vaknat med halsbränna två dagar (måste vara flera år sedan jag hade det senast), synligare ådror från händer upp till bröst, två illamående-tillfällen (snabbt övergående) och en annorlunda molande kittlande känsla över livmoder. Från kass i magen till jättehård.. Lite värk i ländrygg/höfter (kan vara för att jag renoverar just nu haha!). Säkert önsketänk men åh vad jag hoppas!