• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Janbo
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 18:44:08 följande:
    Grattis! 😍
  • Mololo

Här kom mensen exakt på bim. Så hoppar över till augusti tråden. Man kan ju vara tacksam i alla fall att kroppen prickar in rätt datum varje gång. Tror inte cykeln diffat en endaste dag någon gång under hela det här året. 🤷🏻?♀️

• hl123

Strecket är lite starkare idag (syns inte alls när man laddar upp) men vågar nog lita på det digitala 😍
  • Rödluvan93

Åh grattis till era pluss!! 😍

Jag och sambon tog ett digitalt ihop och även om de fortfarande är tidigt så känns det mer verkligt nu 🥰 är fortfarande i chock.

• hl123
    Rödluvan93 skrev 2023-07-29 07:46:58 följande:

Åh grattis till era pluss!! 😍

Jag och sambon tog ett digitalt ihop och även om de fortfarande är tidigt så känns det mer verkligt nu 🥰 är fortfarande i chock.

Grattis! 😍 Verkligen många plus den här månaden! 
  • Hejvärldenhej

Tack och grattis till ett bara ❤️❤️❤️  nån mer än jag som inte riktigt kan tro det haha? 

och Mololo -  ja! superskönt att ha koll på dagarna och regelbundenhet ❤️

• Janbo

Åh så roligt att se att plus! Tog också ett tidigt digitalt imorse - kan knappt fatta det ❤️ 

Har dock haft lite bruna flytningar idag, liiite molvärk. Någon med erfarenhet?

• Janbo
    Janbo skrev 2023-07-29 19:25:52 följande:

Åh så roligt att se att plus! Tog också ett tidigt digitalt imorse - kan knappt fatta det ❤️ 

Har dock haft lite bruna flytningar idag, liiite molvärk. Någon med erfarenhet?

Svar på tråden BIM Juli 2023