BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Här verkar ägglossningen varit igårkväll, hade ordentlig molvärk som var borta på morgonen. Tycker det fertila sekretet har torkat upp också (hade väldigt lite sekret den här månaden, hoppas inte det innebär sämre chans att lyckas).
Nu den långa väntan till bim som är 23/7
Förlåt att jag spammar sönder er :p
men jag blev så jäkla varm i eftermiddag och brukar ta tempen även under dagarna och har efter äl legat runt 36,70-,80 alltid imorse och hela dagen fram till kl 16 låg jag på imorse 36,19 (andra tempar efter äl 36,59ca) men nu i eftermiddag sköt tempen upp först till 37,05 och nu 37,20 hoppas det är ett bra tecken!
vet att man inte ska ta på dagen men jag kan inte låta bli!
Förlåt att jag spammar sönder er :p
men jag blev så jäkla varm i eftermiddag och brukar ta tempen även under dagarna och har efter äl legat runt 36,70-,80 alltid imorse och hela dagen fram till kl 16 låg jag på imorse 36,19 (andra tempar efter äl 36,59ca) men nu i eftermiddag sköt tempen upp först till 37,05 och nu 37,20 hoppas det är ett bra tecken!
vet att man inte ska ta på dagen men jag kan inte låta bli!
Sorry SANLIN90 att jag frågade samma. Jag var lite efter i tråden och såg ditt andra svar sedan. Du kan bortse från min fråga :)
Någon mer som känner av starkare symtom på kvällarna/nätterna? Alltså känner av på dagen också men t ex ilningar i underlivet, smärta i brösten, stickningar mm känns värre nu och framtill tidig morgon. BIM den 13e/14e beroende på om det är en 28 (vanligast) eller 29 dagars cykel.