• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Syskonförsök

En väldigt lovande graf tycker jag det ser ut som! Spännande! Jag skulle inte kunnat hålla mig från att testa med den grafen 🥰 håller tummarna! Uppdatera så snart du gjort ett test!

Malmötjej skrev 2023-07-10 05:51:41 följande:
    Jag håller tummarna väldigt intensivt för oss.
    Tempar du? 
    Jag vågar knappt säga det men min temp fortsätter vara hög. Bim imorgon. Dock så har jag haft en helvetes-natt när det gäller sömnen (vaknat typ varannan timme) och funderade på att utesluta tempen för idag. Vill dock leva på hoppet lite till.
    Symptomen fortsätter på samma sätt. Ömma bröst, trötthet osv. Men som sagt, alla symptom kan ju också tyda på annalkande mens... 

Tidigare har jag testat så fort det går men efter så många minus på testen så känner jag att jag bara blir mer och mer ledsen för varje gång. Jag har bytt från digitala test till sådana med streck för det känns så himla jobbigt att få "icke gravid" slängt i ansiktet om och om igen. 
    NC tycker att jag ska testa på torsdag. Just nu hoppas jag bara så intensivt att mensen inte kommer imorgon. Den brukar vara väldigt punktlig. 
    När ska du testa? 

Jag tycker själv det är superintressant med andras grafer så slänger in min här. 
  • Sanlin90

Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!

• Syskonförsök

Spännande, har du tsgit något test?

Sanlin90 skrev 2023-07-10 08:17:17 följande:

Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!

• Sanlin90

Ja det sjuka är att när jag doppat testet torka jag mig och då va det fullt flöde! Ingen värk alls!

• Lina95

Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat.. 

• Syskonförsök

Det kan vara något men kan också vara spök. De där testen är många som fått spök på! Jag skulle provat annat märke med eller prova igen imorgon för att se om de är tydligare :)

Lina95 skrev 2023-07-10 08:49:32 följande:

Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat.. 

• Fruffe

Grattis alla som har fått plus! ❤️ och håller tummarna för alla andra! 

jag är på CD 19 och fortfarande inte fått utslag på mina ägglossningstester? brukar ha en cykel på 28-32 dagar? fler som har sen ägglossning? Vad kan man göra? Vet att när jag blev gravid med dottern så hade jag ägglossning dag 14 alltid, men inte längre. Så hit me med tips om ni har några 🙈 tack på förhand 🙏🏻 

kram!! Kul o följa er alla

• Alvedon83
    Lina95 skrev 2023-07-10 08:49:32 följande:

Ser tyvärr inget streck, när har du bim?
  • Lina95
    Alvedon83 skrev 2023-07-10 10:13:42 följande:
    Ser tyvärr inget streck, när har du bim?
    Hade senare äl, så är på äl+9 idag, bim torsdag eller fredag 
  • Alvedon83
    Lina95 skrev 2023-07-10 10:46:10 följande:
    Hade senare äl, så är på äl+9 idag, bim torsdag eller fredag 
    Aha hoppas på starkare streck i dagarna då😊
Svar på tråden BIM Juli 2023