BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
En väldigt lovande graf tycker jag det ser ut som! Spännande! Jag skulle inte kunnat hålla mig från att testa med den grafen 🥰 håller tummarna! Uppdatera så snart du gjort ett test!
Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!
Spännande, har du tsgit något test?
Min temp vände uppåt igen men inte mycket, känner ingen mens på g nu heller!
Ja det sjuka är att när jag doppat testet torka jag mig och då va det fullt flöde! Ingen värk alls!
Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat..
Det kan vara något men kan också vara spök. De där testen är många som fått spök på! Jag skulle provat annat märke med eller prova igen imorgon för att se om de är tydligare :)
Kan det va positivt men att hcg nivån inte ökat tillräckligt? Detta är cb testa tidigt, första bilden är original, dom andra har jag redigerat..
Grattis alla som har fått plus! ❤️ och håller tummarna för alla andra!
jag är på CD 19 och fortfarande inte fått utslag på mina ägglossningstester? brukar ha en cykel på 28-32 dagar? fler som har sen ägglossning? Vad kan man göra? Vet att när jag blev gravid med dottern så hade jag ägglossning dag 14 alltid, men inte längre. Så hit me med tips om ni har några 🙈 tack på förhand 🙏🏻
kram!! Kul o följa er alla