BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Cykelstöd och kawa81 jag är heeelt hundra på att äl varit nu iaf fy bövelen vilket pmssammanbrott jag hade igårkväll, först grät jag i affären för jag ville köpa godis ich sambon sa att jag varit så duktig som låtit bli sen fick jag ett breakdown hemma med panikångest för jag vet knappt varför jag bara hyperventilerade och bröt ihop totalt, vi hade haft en lång dag på kolmården och jag va så trött! Men nc sätter inte ut idag heller den tror äl cd 51?
Jag får alltid ångest som pms så det är inget ovanligt, det går ofta över fort men det stämmer nog mer med äl+9 än +4
Hur ställer ni er till alkohol mellan ägglossning och BIM? Vågar ni dricka någonting eller är det ett big no no?
Uppe tidigt på morgonen, längtar efter att se lite test här! Någon som ska testa idag/snart? 👀
Hade missfall för exakt två veckor sen (började blöda en vecka innan det). Men har de senaste 3 dagarna haft flytningar som liknar dom vid ÄL.. Funderar på om jag verkligen har ÄL eller om kroppen spelar mig ett spratt.
Hur ställer ni er till alkohol mellan ägglossning och BIM? Vågar ni dricka någonting eller är det ett big no no?
Är det någon annan som är på ca ÄL+10? har i dag börjat må riktigt illa. Extremt trött men också troligtvis lätt förkyld. Är det någon som har något symtom såhär långt?
Dricker som vanligt till jag ser ett plus :) dricker dock aldrig mycket, Max två glas vin på helgen.
Är det någon annan som är på ca ÄL+10? har i dag börjat må riktigt illa. Extremt trött men också troligtvis lätt förkyld. Är det någon som har något symtom såhär långt?