• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Sanlin90

Cykelstöd och kawa81 jag är heeelt hundra på att äl varit nu iaf fy bövelen vilket pmssammanbrott jag hade igårkväll, först grät jag i affären för jag ville köpa godis ich sambon sa att jag varit så duktig som låtit bli sen fick jag ett breakdown hemma med panikångest för jag vet knappt varför jag bara hyperventilerade och bröt ihop totalt, vi hade haft en lång dag på kolmården och jag va så trött! Men nc sätter inte ut idag heller den tror äl cd 51?

• Sanlin90

Provade lägga in positiva äl test, då satte den ut ägglossning.
    hoppas bara vi låg i tid!
  • Sanlin90

Babybell95 jag är oxå äl+4 men jag kommer inte kunna hålla mig men ska försöka till äl+10-11 iaf haha

• babybel95
    Cykelstöld skrev 2023-07-08 07:39:56 följande:
    Jag är ÄL +3! Jag inbillade mig själv att det skulle bara enklare att vänta med barn #2 men nope 😭😂

Samma! Trodde också det skulle vara lättare med nr 2 men icke 😂 dock testade jag typ 4 dagar efter bim cykeln jag blev gravid med nr 1 då jag bara visste att jag var gravid av någon konstig anledning 😅
    Nu har jag noll magkänsla så är så svårt!!

Sanlin90 skrev 2023-07-08 08:12:24 följande:

Babybell95 jag är oxå äl+4 men jag kommer inte kunna hålla mig men ska försöka till äl+10-11 iaf haha

Förstår dig! Kommer säkert sluta med att jag också testar tidigt 😂

• Alvedon83
    Cykelstöld skrev 2023-07-08 07:41:44 följande:

Uppe tidigt på morgonen, längtar efter att se lite test här! Någon som ska testa idag/snart? 👀

Väntar på äl ännu, är på cd
  • Sanlin90
    babybel95 skrev 2023-07-08 08:28:03 följande:

Samma! Trodde också det skulle vara lättare med nr 2 men icke 😂 dock testade jag typ 4 dagar efter bim cykeln jag blev gravid med nr 1 då jag bara visste att jag var gravid av någon konstig anledning 😅
    Nu har jag noll magkänsla så är så svårt!!

Sanlin90 skrev 2023-07-08 08:12:24 följande:

Förstår dig! Kommer säkert sluta med att jag också testar tidigt 😂

Haha det är ju typ ?lätt hänt?
  • Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-07-08 08:48:31 följande:
    Väntar på äl ännu, är på cd
    Väntar på äl ännu, är på cd 14 och har börjat få fertilt sekret igår och har lite molvärk. 
  • Mojsan95

babybel95:

Är också ÄL+4 eller så är jag ÄL+7.. (plockade ut täcket 2 nätter och tempen störtdök en av nätterna när jag borde haft ÄL så vet ej säkert när den skedde) 
    MEN greppar efter varje halmstrå för att hitta tidiga gravsymtom 😅 några dagar sen hade jag lite molvärk som nu försvunnit. Igår fick jag en liten liten blåsa i munnen som jag direkt började googla på.. men det var ju inget symtom så klart haha? 
    men för mig är det skönt att det är helg nu så man kan försöka tänka på lite annat. veckodagarna är omöjliga 🥹

• Sanlin90

Alvedon hoppas det är på g när som då!

jag har molvärk idag sen fick jag världens vattnigaste flytning imorse!

Svar på tråden BIM Juli 2023