BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Har börjat få spottings som alltid någon dag innan mens och tog ett test idag på äl+14 som var negativt! Bättre lycka nästa gång! Hoppas på många plus i den här tråden och att nästa månad blir min plusmånad :)
När tänker/brukar folk börja testa? Jag minns inte riktigt när jag plussade med min dotter, +9 kanske? Det känns såå långt borta nu dock haha, när jag är troligtvis +1 bara
Nu är ägglossningen här. Är en av dem som får otroligt ont vid ägglossning. Min smärta sitter dock mest i baken, så att det gör ont att skratta, nysa, hosta, gå normalt, sätta sig/ställa sig. Känns i livmodern med men den smärtan är inte alls så jobbig som den i baken..
Det är bara att bita ihop och hoppas att myset igårkväll gjorde susen i verkstan
Jag fick alltså positivt på äl-test ca 36 timmar innan ägglossningen.
Så om en vecka börjar jag med grav-test, längre än så kommer jag inte kunna hålla mig vet jag
Spökstreck igår tydligen, kan inte se något idag och tempen sjönk kraftigt så bara att vänta på mensen.
Spökstreck igår tydligen, kan inte se något idag och tempen sjönk kraftigt så bara att vänta på mensen.
Har till och från känt dels värk på höger sida av ryggen och mot sidan/samt magen. Jag har också haft som en brännande känsla, som kommer och går på olika delar av livmodern, mestadels som kortare "hugg" eller vad jag ska kalla det för.
Någon som känner igen det och har plussat?
Innan jag plussade sist hade jag är konstig smärta till höger långt ner på ryggen. Vet inte om det hörde ihop såhär i efterhand, men jag plussade ju några dagar senare. Den konstiga smärtan försvann efter typ en vecka.
Håller tummarna för dig!!
Hej på er!
Fick maximalt utslag på ÄL-test igår så antar att jag har ägglossning typ idag.
asså jag har blivit så jävla desperat efter dessa 15 försök så nu har jag införskaffat en såndär ?befruktningskopp? och börjat med bidrottningsgele och diverse andra vitaminer😅 har dessutom haft sex i alla fertila dagar och tänkte fortsätta tills temphöjningen sker.
mvh
desperat tjej😅
Fantastiskt! Kör på och hoppas allt funkar nu🌟❤️
Hej på er!
asså jag har blivit så jävla desperat efter dessa 15 försök så nu har jag införskaffat en såndär ?befruktningskopp? och börjat med bidrottningsgele och diverse andra vitaminer😅 har dessutom haft sex i alla fertila dagar och tänkte fortsätta tills temphöjningen sker.
mvh
desperat tjej😅
Hej på er!
mvh
desperat tjej😅