Inlägg från: Cykelstöld |Visa alla inlägg
  • Cykelstöld

BIM Juli 2023

Jag och mannen har bestämt oss för att försöka få en  #2... Första är född början på 2021 och så roligt att vara tillbaka här. Mina cykler är lite mindre förutsägbara sedan första barnet men tror mensen kommer vilken dag som, så nästa är väl mitten på juli. Beställt test och allt idag Skrattande

• Cykelstöld
    Sanlin90 skrev 2023-07-05 18:05:58 följande:

Troligen äl+6 fick ett svagt streck på gravtest som jag nog tolkar som spök trots rosa men jag kokar idag jag är såååå varm och såååå trött kan knappt hålla mig vaken trots härjande barn på snart tre år och lite molvärk som kommer och går, hoppas ju självklart då ett väldigt tidigt och framträdande symtom med den blivande treåringen va att jag va sjukt varm. 

någon mer runt äl+6 vad känner ni?

Jag skulle definitivt testa igen imorgon, låter lovande!
  • Cykelstöld

ÄL troligtvis idag (peak på LH-test igår kväll) och vi lyckades pricka in sex bra tror jag, trots att vi båda är sjuka... Mina tempningar de senaste dagarna pga sjukdom är inte att lita på... Hoppas de blir rätt från och med imorgon iaf, så man kan bekräfta ägglossning...

• Cykelstöld
    Lina95 skrev 2023-07-06 14:40:56 följande:

ÄL+7 idag, har en ljusbrun flytning, tror ni det kan va en nidblödning? Testade negativt i morse men då hade jag heller ingen brun flytning. Haft molnande värk hela veckan, lite illamående, extremt trött o idag har jag känt mig frusen.. ska testa igen om några dagar 🤞

Det låter jättelovande!
  • Cykelstöld

När tänker/brukar folk börja testa? Jag minns inte riktigt när jag plussade med min dotter, +9 kanske? Det känns såå långt borta nu dock haha, när jag är troligtvis +1 bara

• Cykelstöld
    Sanlin90 skrev 2023-07-07 07:32:33 följande:
    någon som vet varför nc inte sätter ut min ägglossning?
    Jag har lite samma problem! Jag skulle dock gissa på att du hade på dag 19, ser ju ut som en stegring där. Jag tror att NC vill ha konsekvent högre temp i ett par dagar för att bekräfta, jag är själv på dag 2 nu men högre temp men står fortfarande bara att den väntar på mer data innan bekräftelse.. Tog till och med ett till LH-test idag för jag blev nojig att jag fortfarande inte haft ÄL men det var supernegativt iaf, haha 
  • Cykelstöld

Min graf. Notera att jag hade positivt LH på cd 10 så troligen ÄL på cd 11. Tempen de två dagarna är dock icke användbara pga feber men, fortfarande högre 12 & 13. Hoppas den bekräftar efter en temp till.
  • Cykelstöld
    babybel95 skrev 2023-07-08 07:35:07 följande:

Äl +4 och väntan är olidlig 😩 lovat mig själv också att inte testa förrän tidigast bim. Någon mer med bim runt 17/7 som vill peppa varann att inte testa tidigare?

Jag är ÄL +3! Jag inbillade mig själv att det skulle bara enklare att vänta med barn #2 men nope 😭😂
  • Cykelstöld

Uppe tidigt på morgonen, längtar efter att se lite test här! Någon som ska testa idag/snart? 👀

• Cykelstöld
    Sanlin90 skrev 2023-07-08 08:03:48 följande:

Cykelstöd och kawa81 jag är heeelt hundra på att äl varit nu iaf fy bövelen vilket pmssammanbrott jag hade igårkväll, först grät jag i affären för jag ville köpa godis ich sambon sa att jag varit så duktig som låtit bli sen fick jag ett breakdown hemma med panikångest för jag vet knappt varför jag bara hyperventilerade och bröt ihop totalt, vi hade haft en lång dag på kolmården och jag va så trött! Men nc sätter inte ut idag heller den tror äl cd 51?

Åh nej! Hoppas du mår bättre snart ❤️
Svar på tråden BIM Juli 2023