Inlägg från: Cykelstöld |Visa alla inlägg
  • Cykelstöld

BIM Juli 2023

Rooiboste skrev 2023-07-08 14:13:58 följande:
    Jag kommer snart att testa. BIM på ons men känner mig riktigt annorlunda i kroppen. Så kanske det är något på gång. När ska du testa? 
    Jag är bara äl +3 så det är låååångt kvar tills jag testar. Ska försöka hålla mig tills nästa helg 😊 Jag hade inte orkat om jag var du!
  • Cykelstöld

Jag hade molande mensvärk i ca 5 minuter idag på väg hem från jobbet, äl +5. Galen som man är så går tankarna direkt till om det är för att man är gravid 😂 Lite tidigt efter bara 5 dagar hörredu. Men man går ju och hoppas.

• Cykelstöld

Åh men det kanske var implantation då?? Hoppas!

Sanlin90 skrev 2023-07-10 18:32:56 följande:

Blöder inte alls längre och har inte ont

• Cykelstöld
    Sanlin90 skrev 2023-07-11 06:57:54 följande:
    Jag vet inte vad min kropp pysslar med men får hem test idag, blir nog att ta ett sen.
    Åh uppdatera oss sen!
  • Cykelstöld

ÄL +6 idag och så segt att vänta.. Jag tror jag kommer kunna hålla mig till ÄL +8 tills på torsdag iaf, jag behöver gå upp till jobbet för att åka till kontoret så himla tidigt imorgon så enklare att hålla sig då. Dagarna efter jobbar jag dock hemma och då är det svårare haha. ÄL +8 är ju fortfarande alldeles för tidigt men vad gör man inte 😂

• Cykelstöld

Tog ett Testa Tidigt i morse på ÄL +8 men det var väldigt negativt 😂 Aja, hoppet är inte helt ute än. Får testa igen i helgen.

• Cykelstöld

ÄL +10 och fortfarande negativt här 😢 Inga känningar heller, så är ganska inställd på nytt försök i nästa cykel.

Men grattis till alla som plussat!

• Cykelstöld

Tack så mycket! 😊 Jag är nästan alltid skeptisk så kanske köper en digital i alla fall, eller bara håller mig tills imorgon bitti igen.

Syskonförsök skrev 2023-07-16 08:24:34 följande:

Vilken dag efter ägglossning är du?? :)

11! Har testat varje morgon sedan +8 nu. Med dottern min plussade jag på +10 så jag var ganska inställd på att det inte blev något denna cykel. Samtidigt så har jag haft extremt tydliga och galna drömmar varje natt 3 dagar i rad. Det hade jag med dottern också varenda natt genom hela graviditeten så det gav mig misstanke, haha 
  • Cykelstöld

Var tvungen att testa igen 😂 RFSU Test tidigt gav ingenting (inte första gången de är en besvikelse för mig) men Clearblue digital säger Gravid! 🎉

• Cykelstöld
    amiilee skrev 2023-07-16 17:48:18 följande:

Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag? 

Testade du på BIM eller innan/efter? Skrattande

Det är testa tidigt (tror jag), jag är på äl +11 eller BIM -3 ca
  • Cykelstöld
    Syskonförsök skrev 2023-07-16 19:18:18 följande:

Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?

Japp, samma. Ska sägas att testa tidigt från RFSU fick ett litet streck sen, men mindre än den "vanliga" stickan som gav första positiva i morse. Har använt RFSU testa tidigt två ggr och båda gångerna fått falska negativa 🤷
Svar på tråden BIM Juli 2023