Inlägg från: Hejvärldenhej |Visa alla inlägg
  • Hejvärldenhej

BIM Juli 2023

Jaa juli är vår månad❤️✨

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Hejväldenhej, första barnet 6e försöker 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    20/7 momof4soon, 4 barnet och första försöket

• Hejvärldenhej
    Pannkaksmet hmm 5 dagar efter mens, visste inte att det gick. Har du tagit mer än ett test? Kanske ett sånt med glad gubbe?

septemberB Supersvårt det där med när man ska ta ägglossningstest när man inte vet! Jag testar själv med munkpeppar denna månaden för att förhoppningsvis korta ner min långa cykel lite (38 dagar) Och om det nu funkar så ska det ju bli mkt tidigare än var Natural Cycles tror. Tänkte börja en vecka tidigare än vanligt och hoppas 🥲
  • Hejvärldenhej

Ah okok! Jag tänkte tokigt att det skulle va typ cykeldag 5 - vilket såklart också borde gå. Mkt tydligt på testen ju!! på ett sätt nice väl kortare att vänta 😃 själv snittar jag runt CD 25 himla störiiigt 

haha potatisbulle hände mig med idag! blir test i morgon vore sjukt men nice 🙏

• Hejvärldenhej
    Jag brukar också ÄL testa på morgonen! kör de enklare stickorna om jag tjuvstartar som nu när jag hoppas munkpeppar ska korta min cykel. Men kör digitalt när det närmar sig vad NC tror:)

Och vad skönt att det ändå känns så Bär. Hoppas ni kan tajma
  • Hejvärldenhej

Ida543 och Mololo jag kan inte heller inte drömma mig bort efter ägglossning är det såå svårt att inte tänka på något annat. Men tycker att ha loggat mina symptom ett tag hjälper lite. Så vet jag att mina ?gravid?symptom troligtvis är mens. Tog ner mig på jorden lite senast iaf. Men så mysigt att fantisera 

• Hejvärldenhej

Min temp gör konstiga saker! Men har sovit väldigt lite i helgen och kanske liite lite snuvig. Tror ni det kan va faller. Tog ett digitalt ÄL för att va säkert på att inte missa 🥚 det var helt negativt 

• Hejvärldenhej

Hoppas att ni ändå tajmande rosamentos!!

hejasommaren tycker det där är så svårt att veta om det där är positivt eller inte? Men ändå starkt tycker jag. 

jag får negativt på mina test! Men nu ser det ut som att min temp har gjort den vanliga dippen som brukar ske precis innan ägglossnin. men jag bytte i fredags till ouraring eftersom jag är så dålig på att mäta så det kan hända att min temp kommer va lite annorlund. någon annan som bytt till oura? 

Nu har min mittlinje försvunnit - antar den dyker upp snart! 

• Hejvärldenhej

Jag sitter och funderar på samma sak fast för Munkpeppar Potatisbulle! Vet inte hur precist man måste tajma 🤔 tror att jag kommer skippa i morgon om jag ser att min temp gått uppåt, för att va på den säkra sidan. 

Har rosenrot hjälpt något? Jag hoppade på att korta min cykel med Munkpeppar men det hjälpte inte. Men började några dagar in på cykel. kanske är det viktigt att köra hela.

Svar på tråden BIM Juli 2023