Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Några gissningar:
1. Kommunikationen efter sex passade inte. Exempelvis var de omogna kvinnor som inte tyckte att du skulle höra av dig så snabbt eller på sättet du gjorde det. Eller så skrev du något olämpligt efteråt.
2. De var något de inte gillade: förspelet, sexet, din kropp, din penis, eftersnacket, osv...
Troligen var de inte nöjda med leveransen. Om de inte kan tänka sig sex med dig igen så spelar det ingen roll hur trevlig du är.
Ni klickade inte helt enkelt. Eller de blev besvikna på sexet. Eller så var det något med dig de inte gillade. Eller du träffade 4 som bara var ute efter sex. Upptäckte de något med dig som inte kommit fram innan? Röker du och inte de? Hade du skägg och de gillar inte det. Verkade de gilla sexet?
Eller bara....ni var inte kompatibla. Det behöver inte vara fel på dig.
Att kvinnor är av samma skrot och korn som män.
Även om man är besviken på sexet kan man väl ändå säga att det här kommer inte att funka eller liknande, varför måste man ghosta?
Att kvinnor är av samma skrot och korn som män.
Även om man är besviken på sexet kan man väl ändå säga att det här kommer inte att funka eller liknande, varför måste man ghosta?
Ghostning är aldrig ok Och skapar bara massa tvivel.
jag har också blivit ghostad alldeles för många gånger och även dumpad efter riktigt bra sex. Det är klart man börjar tvivla på om man gör något fel när det inte vill ses igen, det är bara naturligt.
Har inga tips, antingen tar du en paus eller så försöker du igen.