Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Håller inte med, då svarar man ?Nej det känns inte som jag vill fortsätta träffa dig?? sen om personen tjafsar DÅ kan man sluta svara. Då har man inte ghostat utan gett en förklaring sen är det upp till den andre att köpa det eller inte. Att inte svara alls är ju bara för lågt och omoget betende.
Lite konstigt att man fixar att klä av sig och göra fest mest intima men inte klarar av att skicka ett sms att man inte vill ses mer.
Det kom från en psykolog.
Läst på om Stonewalling, silent treatment, gaslighning osv? små subtila saker som sakta bryter ner en person. offren till misshandlare pratar ofta om att den psykiska misshandeln var värst. De dagar misshandladen inte ens såg dem. Används även på krigsfångar för att bryta ner dem. Att inte bli sedd/hörd är något som är det värsta en person kan vara med om eftersom vi rent evolotionsmässigt faktiskt dog då. Vilket är känslor som finns kvar i våra huvuden. Även om vi vet med oss logiskt att vi inte dör.
Nej det är det inte. Då är det bara dålig stil och omognad. Men på FL är det okej även om man setts i månader också att bara ghosta.
Nej det är det inte. Då är det bara dålig stil och omognad. Men på FL är det okej även om man setts i månader också att bara ghosta.
Ghosting är ett nytt fegt fenomen.
De som gör det är omogna töntar i mitt tycke och inget att ha i mitt tycke.
Träffa fler. Vänta med sex lite längre kanske?