• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Click) skrev 2023-03-21 12:25:51 följande:
    Det klickade väl inte, dom fick inte den rätta känslan.
    Tack, det har jag konstaterat från början, innan jag skrev tråden. Men det svara inte på varför man ghostar och inte kan förklara varför man inte vill ses igen.
  • Anonym (Lina)

Har läst igenom tråden och tyvärr tyder allt på att du är kass i sängen. Och jag kan förstå till viss del om dessa är enda gångerna du haft sex. Men dessvärre ser jag inte hur du kan komma runt det när du är så gammal. Inte ens oerfarna kvinnor skulle nöja sig med dåligt sex, då är nog de flesta kvinnor hellre utan. Visst förstår jag det är jobbigt för dig men du ska ha en infernalisk tur för att komma ur detta. Sedan kan jag hålla med om att tjejerna kunde sagt något men både män och kvinnor idag verkar ha alldeles för enkelt att fega ur. 

• Anonym (Anonym2)

Måste säga att du träffat på fega tjejer. Även om dom inte ville träffas igen så är det ju inte mycket begärt att säga det. Jag har dejtat mycket och bara blivit ghostad en gång. Komma fort är ju inte så kul, men kan du ladda om fort borde det inte vara ett stort problem? När jag var yngre runkade jag alltid innan dejt.

Ge inte upp, ut och dejta igen och försök göra så skönt som möjligt för henne innan med händer och min. Och gå hela hennes kropp uppmärksamhet. Det kommer få bra det här.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 12:56:13 följande:
    Tack, det har jag konstaterat från början, innan jag skrev tråden. Men det svara inte på varför man ghostar och inte kan förklara varför man inte vill ses igen.
    När jag läser det här så inser jag att jag kanske missuppfattat frågan. Du undrar enbart varför de inte förklarar? Inte vad som kan ha gått fel?

Sedan undrar jag om det bara dör efter att du kommit? Du fortsätter inte att kyssas? Eller slickar dem? För sexet är ju INTE slut när ena kommit. Men det vet du säkert. Det är faktiskt enda gången jag lämnat en man (för att han inte ville inse att sexet inte var över bara för att han kommit. Påpekade några gånger, men det gick inte in. Då blev jag totalt avtänd och det var färdigsexat.

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-21 20:33:42 följande:
    När jag läser det här så inser jag att jag kanske missuppfattat frågan. Du undrar enbart varför de inte förklarar? Inte vad som kan ha gått fel?

Sedan undrar jag om det bara dör efter att du kommit? Du fortsätter inte att kyssas? Eller slickar dem? För sexet är ju INTE slut när ena kommit. Men det vet du säkert. Det är faktiskt enda gången jag lämnat en man (för att han inte ville inse att sexet inte var över bara för att han kommit. Påpekade några gånger, men det gick inte in. Då blev jag totalt avtänd och det var färdigsexat.

Ja min ursprungliga fråga rörde sig kring varför de ghostar mig istället för att kunna svara vad som var fel om man nu inte vill ses igen. Och jag har ju fattat att det måste med all sannolikhet vara något med sexet. Men exakt vad kan jag inte veta och hade de kunnat svara på varför de inte vill ses igen, vad som gick fel, så kan jag bara gissa. 

Sedan har ju många kommit med förslag på vad som kan ha varit fel och jag har väl fått några uppslag men det kan ju vara en massa andra saker också. Jag blev mest förbluffad över att alla ghostar mig men ville gärna höra andras synpunkter på vad de tror hänt och vad som gick fel. I och med att jag förmodligen har noll koll så var det bra att få sån feedback också. Sedan gjorde det tyvärr ont att göra att det blir svårt att hitta någon att träna med i min ålder men jag kan ju se att det förmodligen stämmer. Så tråden divergerade lite från ursprungsdrågan, ja.

• Anonym (Abc)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 17:20:38 följande:
    Jag tycker jag har väntat en del innan jag tagit initiativ till sex. Hur länge bör jag vänta? Det har ju inte varit sex på första dejten direkt.
    Inte vänta med att ta initiativ, utan vänta med att berätta. Typ efter ni haft sex men innan ni skiljs åt. Eller samma dejt som ni har sex i ett läge som känns bra.

Eller så försöker du bara ha så mycket one night stand som möjligt för att lära dig så mycket som möjligt, men rent krasst så blir folk ofta bäst genom att ha sex med samma person många gånger.
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 21:37:31 följande:

Ja min ursprungliga fråga rörde sig kring varför de ghostar mig istället för att kunna svara vad som var fel om man nu inte vill ses igen. Och jag har ju fattat att det måste med all sannolikhet vara något med sexet. Men exakt vad kan jag inte veta och hade de kunnat svara på varför de inte vill ses igen, vad som gick fel, så kan jag bara gissa. 

Sedan har ju många kommit med förslag på vad som kan ha varit fel och jag har väl fått några uppslag men det kan ju vara en massa andra saker också. Jag blev mest förbluffad över att alla ghostar mig men ville gärna höra andras synpunkter på vad de tror hänt och vad som gick fel. I och med att jag förmodligen har noll koll så var det bra att få sån feedback också. Sedan gjorde det tyvärr ont att göra att det blir svårt att hitta någon att träna med i min ålder men jag kan ju se att det förmodligen stämmer. Så tråden divergerade lite från ursprungsdrågan, ja.

Och självklart helfel att de ghostar. Det är sunkigt och var liksom så självklart att det inte är ok att jag helt missade att ens kommenterade det utan gick på temat att försöka hjälpa dig att få till det föer gånger med samma tjej.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 21:37:31 följande:

Ja det är fegt och taskigt att ghosta. Särskilt om man haft sex. Samtidigt så tror jag inte att de kunde ha berättat sanningen heller för dig. Om de blev avtända av något är det inget de kan säga. Det hade varit för taskigt. Jag har också blivit ghostad och visst lämnas man men frågor. Fast jag vet inte om jag hade blivit så himla mycket gladare av sanningen heller.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Abc) skrev 2023-03-21 21:54:51 följande:
    Inte vänta med att ta initiativ, utan vänta med att berätta. Typ efter ni haft sex men innan ni skiljs åt. Eller samma dejt som ni har sex i ett läge som känns bra.

Eller så försöker du bara ha så mycket one night stand som möjligt för att lära dig så mycket som möjligt, men rent krasst så blir folk ofta bäst genom att ha sex med samma person många gånger.
    Got it! Nu har jag aldrig berättat att jag nästan ä oskuld av rädsla för att bli avspisad. Inte ens efter sexet. Men kanske jag borde sagt det efteråt för att de skulle förstå varför det gick si och så. Det kanske jag får göra nästa gång om jag hittar nån mer.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-21 22:04:37 följande:
    Ja det är fegt och taskigt att ghosta. Särskilt om man haft sex. Samtidigt så tror jag inte att de kunde ha berättat sanningen heller för dig. Om de blev avtända av något är det inget de kan säga. Det hade varit för taskigt. Jag har också blivit ghostad och visst lämnas man men frågor. Fast jag vet inte om jag hade blivit så himla mycket gladare av sanningen heller.
    Nej du kanske har rätt i att de inte skulle svara. Men tror du inte de ens skulle säga om jag frågade rakt ut? Det kanske är svårt att säga sånt till den man ratar men jag vill ju bara lära mig bli bättre.
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex