• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Kanske)

Kanske är bäst att låta bli ligga i början när du träffar någon om du vill ha seriöst. För är det första/andra dejten  så brukar det leda till OFTA att man tar det som ett engångsligg.  Jag brukar hålla mig till flera dejter.

Men är ju inget fel på dig, är fel på dem att de inte kan skriva att de kanske ej vill ses eller så.
    Men dagens generation gillar väl ghosta.
    Vilket är omoget enligt mig.
    Känns dock som du bara har träffat fel brudar.
    Haft otur. Så var inte hård emot dig själv.
    Du lär hitta den rätta tillslut. 

• Anonym (G)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-18 23:17:57 följande:
    Vad menar du?
    Att kvinnor inte är bättre än män på såna saker, de är lika illa som gör så. Ghosta är aldrig okej enligt mig.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Kanske) skrev 2023-03-18 23:26:48 följande:

Kanske är bäst att låta bli ligga i början när du träffar någon om du vill ha seriöst. För är det första/andra dejten  så brukar det leda till OFTA att man tar det som ett engångsligg.  Jag brukar hålla mig till flera dejter.

Men är ju inget fel på dig, är fel på dem att de inte kan skriva att de kanske ej vill ses eller så.
    Men dagens generation gillar väl ghosta.
    Vilket är omoget enligt mig.
    Känns dock som du bara har träffat fel brudar.
    Haft otur. Så var inte hård emot dig själv.
    Du lär hitta den rätta tillslut. 

Jag har inte legat med någon av dem på första dejten. En låg jag med på andra dejten. Den sista nu förra veckan låg jag med efter 8:e dejten. Jag tror det var på 5:e dejten med de övriga 2. 
  • Anonym (Hurra)

Hur tycker du att sexet var och stämningen efter? 

• Carolatom07

Träffade du dem via Tinder förstår jag det. Det är ju mest bara en app för unga som söker tillfälliga sexkontakter och inget mer.

Därför har jag aldrig använt och kommer inte att använda den skitappen.

• Anonym (C)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-18 23:10:08 följande:
    Ja det är för att jag är den enda gemensamma nämnaren som jag frågar. Dålig i sängen? Ja kanske det, det är bara dessa gånger jag haft sex så har ju inte haft nån större chans att träna.
    Det är enda gångerna du haft sex? Ja då har du svaret. Setet var dåligt och de ville bespara dig att säga det rakt ut. Ingen kvinna är intresserad av att vara en mans övningsobjekt.
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (C) skrev 2023-03-19 09:44:54 följande:
    Det är enda gångerna du haft sex? Ja då har du svaret. Setet var dåligt och de ville bespara dig att säga det rakt ut. Ingen kvinna är intresserad av att vara en mans övningsobjekt.
    Men hur tänkte du nu? Så INGEN kvinna har någonsin haft sex med en oskuld, eller någon som bara legat 1-2-3-10 ggr? Ligger ALLA kvinnor enbart med erfarna män?  Vem låg då dessa män med första, andra, tredje, tionde gången? 
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Mycket) skrev 2023-03-19 09:54:12 följande:
    Men hur tänkte du nu? Så INGEN kvinna har någonsin haft sex med en oskuld, eller någon som bara legat 1-2-3-10 ggr? Ligger ALLA kvinnor enbart med erfarna män?  Vem låg då dessa män med första, andra, tredje, tionde gången? 
    Det beror ju på hur gammal man är. Vid en viss ålder förväntas man nog ha lite koll på hur man gör och om man känner att man inte har det är det nog bra att öppen om att man är oerfaren och nervös för att öka chansen till fler försök. 
  • Marie7

Det där med att ghosta någon oerhört illa, men problemet ligger hos ghostaren. Den är för feg helt enkelt. Såna människor vill man inte ha i sitt liv hursom. Fundera på varför det blir som det blir. Du träffar tjejen flera gånger innan sex och efter sexet blir du ghostad. Varför är frågan? Du är oerfaren säger du. Men det kan man vara. Liten penis? Dålig hygien? Kommer för snabbt? Egoistisk älskare? Detta kan vara några orsaker. Eftersom tjejen vill träffas flera gånger efter första träffen så är det nog sexet. Eftersom det är efter det du blir ghostad. 

• Anonym (Spökad)
    Anonym (C) skrev 2023-03-19 09:44:54 följande:
    Hur får man sexuell erfarenhet i så fall?
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex