• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (C)
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 13:32:43 följande:
    Om man lyckas vara så intressant att någon vill träffa en minst 4 ggr hinner man bygga upp en del känslor som inte påverkas särskilt mycket av dåligt sex.

Attraktionen måste uppenbarligen ha funnits där annars ghostar men efter första gången.

De flesta förväntar sig att sexet är ganska kasst första gångerna med en ny person. Så om 4 tjejer därför väljer att ghosta TS efter sexet när de redan spenderat så mycket tid ihop är det något annat som är "riktigt" fel med sexprestationen, kroppen, lukten eller kanske beteendet. Att komma snabbt är väl inget egentlligen, det är ju bara att köra igen och igen. Många kvinnor kan tycka det är rätt hett när män
    är så kåta att de liksom inte kan hålla sig, förutsatt att killen ger något tillbaks.

Tror de finns annat som spökar.
    Med dåligt sex i kombination med 11 cm så är jag inte förvånad. Tjejerna såg inget som uppvägde detta. Sedan kan man ha synpunkter på att de ghostar men jag håller dett som mycket troligt. Men det kan ju förstås finnas mer. Själv hade jag aldrig gått vidare med en 11cm om det inte fanns väldigt mycket mer som talade till hans fördel. Och med hans oerfarenhet så tvivlar jag.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 07:07:48 följande:
    Det kan du drömma om. Skulle inte ta en sån som du med tång ens. Även om många av dina inlägg gjort ont så har du ändå varit rak och ärlig. Men detta var bara vidrigt osmakligt och inlägget är anmält.
    Jag ber om ursäkt TS. Det var inte avsett till dig, utan menat till TS i en annan tråd som jag uppfattade som just cuck. Hemskt ledsen att det kom fel!!!

Tråkigt att du upplevde tråden som en käftsmäll. Får jag fråga hur dina egna tankar gick? Varför tänker du att det blivit som det blivit? Du måste ju ha en egen teori.

• Anonym (Mjaaaaa)
    Anonym (C) skrev 2023-03-20 14:39:50 följande:
    Med dåligt sex i kombination med 11 cm så är jag inte förvånad. Tjejerna såg inget som uppvägde detta. Sedan kan man ha synpunkter på att de ghostar men jag håller dett som mycket troligt. Men det kan ju förstås finnas mer. Själv hade jag aldrig gått vidare med en 11cm om det inte fanns väldigt mycket mer som talade till hans fördel. Och med hans oerfarenhet så tvivlar jag.
    Så kan det klart vara, men har ändå svårt att tro att 4 kvinnor i rad skulle reagera exakt likadant och vara lika anti en mindre kuk om TS för övrigt varit trevlig och intressant nog att gå på dejt med flertalet ggr. Ofta har man ju redan hånglat och känt på varandra innan man har penetrationssex och då får man ju en uppfattning om storlek och form och vet om man vill gå vidare.

Oavsett lär vi ju aldrig få veta. En liten kuk kan man ju inte göra mycket åt, och nervositet kring detta kan klart påverka nerver och självkänsla. Kanske har detta varit en utlösande faktor?
  • Anonym (Spökad)
    Eurydike skrev 2023-03-20 10:14:36 följande:
    Bra att du vet ditt värde och säger ifrån! ❤️
    Tack för stöd!! ❤️
    Även om det verkar som hon skrev i fel tråd. Men det var skönt att känna lite positivt stöd ändå.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-20 15:48:29 följande:
    Jag ber om ursäkt TS. Det var inte avsett till dig, utan menat till TS i en annan tråd som jag uppfattade som just cuck. Hemskt ledsen att det kom fel!!!

Tråkigt att du upplevde tråden som en käftsmäll. Får jag fråga hur dina egna tankar gick? Varför tänker du att det blivit som det blivit? Du måste ju ha en egen teori.

Ok, jag accepterar ursäkten även om jag har svårt att förstå hur man kan skriva i fel tråd.

Jag fattar ju så klart att det säkert har med sexet att göra att de inte vill ses igen. Men om de ghostar istället för att kunna säga vad felet är kan jag ju inte veta. Var det bara det fumliga sexet? Var det sexet i kombination med en mindre kuk? Var det något med hygienen (jag duschar varje dag och tvättar snoppen dagligen också och jag använder deo så jag tror inte det). Om någon sagt nåt hade jag vetat vad jag kunde göra annorlunda. 

Några undrade hur det går till när jag blir ghostad, När jag skriver och tackar för dejten och frågar om de vill ses igen så får jag inget svar alls. 

Ja det kändes som en käftsmäll när det verkar som att både du och flera andra ser det som ett olösligt moment 22. Ni förstår varför tjejerna är missnöjda med kombon dåligt sex och liten storlek men ser inga lösningar på hur jag kan träna mig när man aldrig får en ny chans. Då kändes det bara hopplöst. 

Om jag skriver att jag är oerfaren och söker oerfaren kvinna lär jag knappast få många svar. (För mig spelar det ingen roll om hon är oerfaren men jag förstod på er som att det var typ det jag kunde hoppas på)

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 12:52:28 följande:
    Att träffa 4 såna kvinnor i rad som inte skulle vilja ha mer än sex är inte ens statistiskt möjligt då skulle ha gått på 4-8 dejter innan...

Då hade han behövt vara Brad Pitt minst för att de skulle hänga kvar så länge och hoppas på ett skjut.

Något konstigt är det allt med historien....för hur dålig kan en människa vara i sängen????
    Vad är det du tvivlar på?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:01:17 följande:
    Tack för stöd!! ❤️
    Även om det verkar som hon skrev i fel tråd. Men det var skönt att känna lite positivt stöd ändå.
    Ja, det var ett misstag och jag är mig genuint ledsen för det. Självklart har du ett värde, tror inte att någon i tråden motsäger sig det. För övrigt håller jag med, det är bra att du ryter ifrån. Att stå upp för sig själv är sannerligen ingen dålig (eller oattraktiv) egenskap.
  • Anonym (Kim)

Hur som helst så tycker jag tjejerna var taskiga. Att ghosta någon är fegt och jävligt. Oavsett kön. 

Nen vad är det som hände egentligen. Antarxatt du har en egen teori men du behöver inte bärätta den om du inte vill. Du vet alltså träffat tjejerna några gånger innan det ledde till intimitet? Sen försvann de utan ett ord. Det kan man ju tolka som att sexet inte var någon höjdare. Men? är verkligen sex med ny lathet så där jäkla bra? Det tar ju ett tag att hitta sin rytm som par. Utforska och vara nyfiken. Det ska ju vara gemensam njutning. Tycker man om personen så är det inte avgörande hur erfaren han är. Tänk vad härligt med ett blankt kort! Att lära upp. Tillsammans. För tidig utlösning bör inte vara något problem så länge du kan starta om. Behöver inte vara på sekunden utan passa på att ägba dig ut kvinnan. Varför inte ge ett härligt oralsex medan du laddar om. Kan tipsa om att sexet inte är färdigt bara för att du sprutar. Då är det inte rulla av och somna. Ba säger! 

Var öppen när ni kommit så pass långt i dejtandet att det kan bli sex. Kommunikation är a och o. Tänk inte på den klena utrustningen. Den är lite svårare att göra något åt men skillsen jobbar man alltid på. Lyhördhet och vilja sin partner väl. Med det kommer du långt. Med rätt kvinna kommer det att funka bra! 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:13:46 följande:

Ok, jag accepterar ursäkten även om jag har svårt att förstå hur man kan skriva i fel tråd.

Jag fattar ju så klart att det säkert har med sexet att göra att de inte vill ses igen. Men om de ghostar istället för att kunna säga vad felet är kan jag ju inte veta. Var det bara det fumliga sexet? Var det sexet i kombination med en mindre kuk? Var det något med hygienen (jag duschar varje dag och tvättar snoppen dagligen också och jag använder deo så jag tror inte det). Om någon sagt nåt hade jag vetat vad jag kunde göra annorlunda. 

Några undrade hur det går till när jag blir ghostad, När jag skriver och tackar för dejten och frågar om de vill ses igen så får jag inget svar alls. 

Ja det kändes som en käftsmäll när det verkar som att både du och flera andra ser det som ett olösligt moment 22. Ni förstår varför tjejerna är missnöjda med kombon dåligt sex och liten storlek men ser inga lösningar på hur jag kan träna mig när man aldrig får en ny chans. Då kändes det bara hopplöst. 

Om jag skriver att jag är oerfaren och söker oerfaren kvinna lär jag knappast få många svar. (För mig spelar det ingen roll om hon är oerfaren men jag förstod på er som att det var typ det jag kunde hoppas på)

Jag hade två fönster öppna och det blev fel. Hemskt ledsen för det (igen).

Fast du behöver inte få många svar, TS. Du behöver att rätt person hittar dig. Sedan kanske du inte behöver använda ord som oerfarenhet, men jag tror absolut att du kan hitta en bättre formulering. Att skriva om sina "egenheter" är inte helt fel. (Menar inget illa, vi har alla vara saker).

Ja, jag tror att du har betydligt större chans med någon som inte har stor erfarenhet än en person som dejtat mycket och haft förhållanden. Du låter lite som att det är något dåligt, men det är ju inte. Bättre att hitta någon på samma våglängd.
  • Eurydike
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:01:17 följande:
    Tack för stöd!! ❤️
    Varsågod! ❤️ Ja, jag såg det! Fint att hon kom tillbaka och bad om ursäkt. Det gjorde mig glad 😊
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex