Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?
Vad jobbar du med?
Du låter som en cuck, TS. Kanske vore något för mig. Du kan sitta och rycka dig i snabeln medan en annan karl knullar din tjej istället för dig.
Tjejerna ville bara ha sex. Inget annat. De var inte intresserade av någon fortsättning. Det blev inte mer sex heller eftersom det inte uppfyllde deras önskemål. Hade ni klickat på andra plan kanske sexet har kunnat vidareutvecklats tillfredsställande. Nu funkade inget av det. Varken för varaktig relation eller casual sex.
Tjejerna ville bara ha sex. Inget annat. De var inte intresserade av någon fortsättning. Det blev inte mer sex heller eftersom det inte uppfyllde deras önskemål. Hade ni klickat på andra plan kanske sexet har kunnat vidareutvecklats tillfredsställande. Nu funkade inget av det. Varken för varaktig relation eller casual sex.
Få förväntar väl sig att sexet ska vara perfekt från första gången.
Kanske det är något o kommunikationen efteråt som gör att de tappar lusten att försöka igen? Hur länge väntar du innan du skickar ett meddelande och vad skriver du som dom inte svarar på?