• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Ö)

Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?

Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall. 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 18:59:41 följande:
    Ok, så många verkar eniga om att jag inte levererat sexuellt. Tacksam i så fall för tips på vad jag kan göra för att detta inte ska hända igen.
    Vet inte jag missförstått det du skriver, men som jag förstår det kan det ha gått flera dejter (åtta?) och ni fortsätter att träffas, men det är efter sex du blir ghostad? Då kan man väl omöjligt göra en annan tolkning än att det är sexet?

Det är väl tyvärr mer erfarenhet som krävs för att det ska bli bättre.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:09:36 följande:

Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall. 
    Frågan är vad "klart under medel" innebär. Jag ser mig själv som relativt vettig i alla fall (haha) men med kombinationen som TS beskriver OCH en penis under typ 10 cm, ja då hade jag nog blivit besviken faktiskt.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 19:10:48 följande:
    Vet inte jag missförstått det du skriver, men som jag förstår det kan det ha gått flera dejter (åtta?) och ni fortsätter att träffas, men det är efter sex du blir ghostad? Då kan man väl omöjligt göra en annan tolkning än att det är sexet?

Det är väl tyvärr mer erfarenhet som krävs för att det ska bli bättre.
    Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:09:36 följande:

Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger. 

Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).

• Anonym (Ö)

Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre. 

Hur reagerar de när du smeker dem?

Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:36:24 följande:

Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger. 

Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:38:34 följande:

Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre. 

Hur reagerar de när du smeker dem?

Såvitt jag kunde bedömma tycker jag de verkade njuta av beröringen.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:32:13 följande:
    Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
    Ja det är ett moment 22, som jag tyvärr inte ser någon lösning på. Det är väl om du lyckas hitta en kvinna i liknande situation, med ingen eller väldigt liten erfarenhet av sex och relationer.
  • Anonym (Oj)

Och jag tror som någon ovan att du faktiskt måste ta upp det innan ni hamnar i säng. Vet att det är röd flagg att sakna erfarenhet, men om personen är medveten om det, kan de vara mer förstående. Tror tyvärr inte att du kommer att lyckas lura någon genom att inte berätta. Som det är nu kanske de tror att det är din nivå efter 15 år sexliv. Bättre då att de vet att du saknar erfarenhet och att du kan förbättras.

• Anonym (Mycket)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:32:13 följande:
    Om en kvinna är seriöst intresserad av dig så ghostar hon inte dig efter första sexet. Då är hon villig att fortsätta trots din ev. nervositet och fumlighet. Första  gången med vem som helst är sällan en fullträff utan det kan ta några gånger innan det blir riktigt bra. Även om man knullat 500 ggr och sedan man var 15 så är det ju alltid första gången med en ny person.

Jag tror de inte var ute efter ett förhållande och därför hellre vill ligga med någon som är "normalt" erfarenhen och inte någon som knullat 0, 1, 2 och 3 ggr som dessa kvinnor nu fick. 

Att du kommer för fort är inte populärt oavsett hur erfarenhen mannen är. Jag tror att det ställde till det här plus att du kanske hade för lite fokus på kvinnan pga nervositet och okunskap. 
    Så ja...det är bara att fortsätta öva, precis som varenda en av oss andra gjort. Skillnaden är att du började senare. Nybörjare har trots allt 100 % av oss varit. 
    Vanligt för många är att man övar och lär sig tillsammans i sitt första förhållande och det underlättar. Eller så ligger man lite då och då under tonåren. 
    Jag hoppas du fortsätter dejta och kanske hittar kärleken. Då tror jag inte det spelar någon roll hur många ggr du legat. 
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex