Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?
Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall.
Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?
Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall.
Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger.
Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).
Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre.
Hur reagerar de när du smeker dem?
Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger.
Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).
Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre.
Hur reagerar de när du smeker dem?
Och jag tror som någon ovan att du faktiskt måste ta upp det innan ni hamnar i säng. Vet att det är röd flagg att sakna erfarenhet, men om personen är medveten om det, kan de vara mer förstående. Tror tyvärr inte att du kommer att lyckas lura någon genom att inte berätta. Som det är nu kanske de tror att det är din nivå efter 15 år sexliv. Bättre då att de vet att du saknar erfarenhet och att du kan förbättras.