• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Ö)

Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?

Vad jobbar du med?

• Anonym (C)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 20:38:56 följande:

Vad jobbar du med?

Det spelar väl ingen roll om han är vältränad eller ser bra ut om han inte kan leverera sexuellt.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 20:38:56 följande:

Vad jobbar du med?

Hade han varit väldigt snygg och vältränad hade han inte enbart legat fyra gånger i sitt liv.
  • Anonym (Vv)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 11:52:43 följande:

Liten penis? Ja klart under medel men det sägs ju inte vara ett problem så länge den inte är mini? Eller?
    Dålig hygien? Nej, jag duschar varje dag och tvättar penis varje dag också. Kommer för snabbt? Ja det hör väl till att man är oerfaren? 

Varför kan de inte bara säga att sexet är kasst eller be mig förklara varför det är det?

De vill inte ha en jobbig konversation. Ni har bara setts några gånger så de känner väl inte att de har några skyldigheter att förklara sig för dig.
  • Anonym (Notok)

Vad menar du med ghosta förresten, du messar dom efter dejten (som ledde till sex) och får inget svar alls?

• Anonym (Ö)

Det har inte med det att göra, utan att det är ett troféknull för brudarna sen drar dem. 

Anonym (C) skrev 2023-03-19 21:09:56 följande:
    Det spelar väl ingen roll om han är vältränad eller ser bra ut om han inte kan leverera sexuellt.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 22:33:00 följande:
    Hade han varit väldigt snygg och vältränad hade han inte enbart legat fyra gånger i sitt liv.
    Så det finns inga snygga människor som är introverta eller annat..? Jag har träffat flera jättesnygga men blyga pojkar. Mitt ex var en av dem. Trevlig, rolig, snygg, ej fet eller slapp, välklädd, cool frisyr, välutbildad. Över 30 år och hade haft sex fyra gånger tidigare i sitt liv. 
  • Anonym (Lim)

Förmodligen är dom inte nöjd med sexet? Och hur ghostar dom dig? Du hör av dig och får inget svar?

Har jag väl kommit till sängs med en tjej har jag aldrig blivit direkt ghostad efter det, har alltid blivit något mer och sen kanske tagit slut.

Hur är du som person? Osäker? Osocial? Dom kanske kände helt enkelt att du inte var på deras förväntade nivå? Bara fortsätta och träna. Slappna av och kör!

• Anonym (Introvert man)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-20 05:12:46 följande:
    Så det finns inga snygga människor som är introverta eller annat..? Jag har träffat flera jättesnygga men blyga pojkar. Mitt ex var en av dem. Trevlig, rolig, snygg, ej fet eller slapp, välklädd, cool frisyr, välutbildad. Över 30 år och hade haft sex fyra gånger tidigare i sitt liv. 

Vet du ens vad introvert är? Det är att man får energi i ensamhet medan en del får det av andra. Bara för att man behöver en del ensamtid innebär det inte att man är asocial, blyg eller inte kan umgås med människor. Det finns många introverta som är extremt utåtriktade och oblyga bara att de även behöver mycket tid ensamma också. Det har noll och nada med att göra hur mycket sex man får. Less på att höra att introverta skulle vara helt asociala
  • Anonym (Spökad)

Några av inläggen igår kväll var riktiga käftsmällar och började faktiskt lipa. Men inser idag att mycket förmodligen stämmer hur hårt det än är.

Svar på tråden Ghostad direkt efter sex