Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?
Vad jobbar du med?
Vad jobbar du med?
Vad jobbar du med?
Liten penis? Ja klart under medel men det sägs ju inte vara ett problem så länge den inte är mini? Eller?
Dålig hygien? Nej, jag duschar varje dag och tvättar penis varje dag också. Kommer för snabbt? Ja det hör väl till att man är oerfaren?
Varför kan de inte bara säga att sexet är kasst eller be mig förklara varför det är det?
Vad menar du med ghosta förresten, du messar dom efter dejten (som ledde till sex) och får inget svar alls?
Det har inte med det att göra, utan att det är ett troféknull för brudarna sen drar dem.
Förmodligen är dom inte nöjd med sexet? Och hur ghostar dom dig? Du hör av dig och får inget svar?
Har jag väl kommit till sängs med en tjej har jag aldrig blivit direkt ghostad efter det, har alltid blivit något mer och sen kanske tagit slut.
Hur är du som person? Osäker? Osocial? Dom kanske kände helt enkelt att du inte var på deras förväntade nivå? Bara fortsätta och träna. Slappna av och kör!
Några av inläggen igår kväll var riktiga käftsmällar och började faktiskt lipa. Men inser idag att mycket förmodligen stämmer hur hårt det än är.