• Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Rio)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-18 22:57:40 följande:
    Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

Att du är attraktiv men fattig.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Notok) skrev 2023-03-20 13:28:55 följande:

Få förväntar väl sig att sexet ska vara perfekt från första gången.

Kanske det är något o kommunikationen efteråt som gör att de tappar lusten att försöka igen? Hur länge väntar du innan du skickar ett meddelande och vad skriver du som dom inte svarar på?

Jag håller med, har nog aldrig varit med om perfekt sex första gången med någon. Med min nuvarande kunde vi inte ens genomföra ett vaginalt samlag förrän tionde försöket (ja, jag räknade). Fanns inte på kartan att sluta ses, vi tyckte väldigt mycket om varandra redan. Och då hade vi bara setts några gånger på fest. 
  • Anonym (Mjaaaaa)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:15:19 följande:
    Vad är det du tvivlar på?
    Kopierar mitt tidigare svar:

Så kan det klart vara, men har ändå svårt att tro att 4 kvinnor i rad skulle reagera exakt likadant och vara lika anti en mindre kuk om TS för övrigt varit trevlig och intressant nog att gå på dejt med flertalet ggr. Ofta har man ju redan hånglat och känt på varandra innan man har penetrationssex och då får man ju en uppfattning om storlek och form och vet om man vill gå vidare.

Oavsett lär vi ju aldrig få veta. En liten kuk kan man ju inte göra mycket åt, och nervositet kring detta kan klart påverka nerver och självkänsla. Kanske har detta varit en utlösande faktor?

Vad tror du själv? Om du självkritisk och ärlig? Hur har det funkat med attraktionen kemin och det andra fysiska, alltså åtrån och känslan mellan gångerna ni setts?

Som jag skrev har jag svårt att se hur 4 olika kvinnor kan reagera exakt likadant och fungera så att de dissar en man för en dålig sexupplevelse. Också att alla 4 kvinnorna skulle vara så avskräckta av en mindre penis att de bara springer åt andra hållet.  Om man gillar personen får man det andra att funka. Bra kemi och attraktion växer liksom inte på träd.  Hade det varit en kvinna som skrivit samma inlägg och blivit ghostad av 4 män i rad hade liksom ingen reagerat eftersom det är mer regel än undantag, men tvärtom har jag aldrig hört talas om. Inte ens att 2 kvinnor i rad har ghostat. Kvinnor funkar sällan så.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 20:06:20 följande:
    Kopierar mitt tidigare svar:

Så kan det klart vara, men har ändå svårt att tro att 4 kvinnor i rad skulle reagera exakt likadant och vara lika anti en mindre kuk om TS för övrigt varit trevlig och intressant nog att gå på dejt med flertalet ggr. Ofta har man ju redan hånglat och känt på varandra innan man har penetrationssex och då får man ju en uppfattning om storlek och form och vet om man vill gå vidare.

Oavsett lär vi ju aldrig få veta. En liten kuk kan man ju inte göra mycket åt, och nervositet kring detta kan klart påverka nerver och självkänsla. Kanske har detta varit en utlösande faktor?

Vad tror du själv? Om du självkritisk och ärlig? Hur har det funkat med attraktionen kemin och det andra fysiska, alltså åtrån och känslan mellan gångerna ni setts?

Som jag skrev har jag svårt att se hur 4 olika kvinnor kan reagera exakt likadant och fungera så att de dissar en man för en dålig sexupplevelse. Också att alla 4 kvinnorna skulle vara så avskräckta av en mindre penis att de bara springer åt andra hållet.  Om man gillar personen får man det andra att funka. Bra kemi och attraktion växer liksom inte på träd.  Hade det varit en kvinna som skrivit samma inlägg och blivit ghostad av 4 män i rad hade liksom ingen reagerat eftersom det är mer regel än undantag, men tvärtom har jag aldrig hört talas om. Inte ens att 2 kvinnor i rad har ghostat. Kvinnor funkar sällan så.
    Ja, vad ska jag säga? Om du inte tror på det jag skriver så finns säkert inget sätt att övertyga dig. Jag hittar verkligen inte på men om du väljer att inte tro på det så får det stå för dig.
  • Anonym (Mjaaaaa)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 21:56:21 följande:
    Ja, vad ska jag säga? Om du inte tror på det jag skriver så finns säkert inget sätt att övertyga dig. Jag hittar verkligen inte på men om du väljer att inte tro på det så får det stå för dig.
    Du svarade ju inte på mina frågor som kanske kan förklara det närmre?
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 22:16:40 följande:
    Du svarade ju inte på mina frågor som kanske kan förklara det närmre?
    En del av frågorna ställdes även av Oj som
    jag besvarat men jag kan svara igen.

Det har funnits tillräckligt med attraktion för att vi skulle hamna i säng. Sedan har jag svårt att relatera till hur det SKA kännas då jag som sagt inte är erfaren och även kan ha svårt att läsa av andra. Men utan tvekan var tjejerna på när vi började hångla och 2 ggr var det tjejen som började inleda med att klä av sig. Noterade själv inte någon reaktion på storleken men är inte säker på att jag skulle märka det om hon inte var väldigt tydlig. Sedan har jag alla gånger känt mig väldigt osäker och fumlig och haft svårt att veta vad jag skulle göra men jag smekte dem och 2 av dem hjälpte till att visa hur jag skulle smeka dem.  Ett par gånger dröjde det länge innan jag blev hård och blev säkert lite frustrerad medan annars var det inget problem. Jag har alltid kommit väldigt fort som sagt och efteråt kände jag inte att hon ville fortsätta förutom en av gångerna och det tog tid att ladda om. Tycker det alla gånger kännts spänt efteråt och ingen tjej verkade direkt nöjd. Av förklarliga skäl. Finns säkert massor av saker jag kunde gjort annorlunda men jag själv var väldigt osäker rakt igenom. 3 gånger sov vi över hos varandra men en gång gick hon hem direkt efter sexet.
    Sedan har jag hört av mig 2-3 dagar senare men utan att få svar.

Något mer?
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 20:06:20 följande:
  • Anonym (Fattar inte)

Alltså jag förstår inte det här med att vänta 2-3 dagar? Varför kunde du inte textat dagen efter om du ville se henne igen?? 

Och även om det inte gick så bra med sexet kan du väl skämta något om att det skulle vara kul att ses igen så du kan gottgöra dig eller något. Behöver inte skriva meter vis men ett kort text och tacka för dejten (DAGEN EFTER) tycker jag är minimum om du är intresserad. 

Sen om du har problem med ståndet så finns det ju hur mycket potens mediciner som helst idag. Efter som det garanterat sitter i din hjärna så funkar det utmärkt. Då har du en sak mindre att oroa dig om nästa gång. 

Kanske skulle sikta på ett KK så du kan lära upp dig lite...

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Fattar inte) skrev 2023-03-20 23:18:03 följande:

Alltså jag förstår inte det här med att vänta 2-3 dagar? Varför kunde du inte textat dagen efter om du ville se henne igen?? 

Och även om det inte gick så bra med sexet kan du väl skämta något om att det skulle vara kul att ses igen så du kan gottgöra dig eller något. Behöver inte skriva meter vis men ett kort text och tacka för dejten (DAGEN EFTER) tycker jag är minimum om du är intresserad. 

Sen om du har problem med ståndet så finns det ju hur mycket potens mediciner som helst idag. Efter som det garanterat sitter i din hjärna så funkar det utmärkt. Då har du en sak mindre att oroa dig om nästa gång. 

Kanske skulle sikta på ett KK så du kan lära upp dig lite...

Så du tror jag kan väntat för länge med att höra av mig? Alla tips jag fått har varit att inte höra av sig direkt då det skulle ges ett desperat intryck men du säger alltså tvärtom. Ja det kan jag ta till mig och prova nästa gång. Ja potensmedel har jag inte ens tänkt på, det kan jag också ta med en annan gång. Att lära sig med en KK vore ju idealiskt men tror du realistiskt jag kan hitta en tjej som vill lära upp mig som KK? Det kan ju ta tid innan hon får ut det maximala. Oerfarenhet trodde jag inte skulle locka en KK. Men visst håller jag med om att det skulle vara ett bra sätt att träna om det gick.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-20 17:30:04 följande:
    Jag hade två fönster öppna och det blev fel. Hemskt ledsen för det (igen).

Fast du behöver inte få många svar, TS. Du behöver att rätt person hittar dig. Sedan kanske du inte behöver använda ord som oerfarenhet, men jag tror absolut att du kan hitta en bättre formulering. Att skriva om sina "egenheter" är inte helt fel. (Menar inget illa, vi har alla vara saker).

Ja, jag tror att du har betydligt större chans med någon som inte har stor erfarenhet än en person som dejtat mycket och haft förhållanden. Du låter lite som att det är något dåligt, men det är ju inte. Bättre att hitta någon på samma våglängd.
    Menar inte att det är något dåligt med en oerfaren kvinna. Det dåliga är mina odds att träffa någon om detta är enda möjligheten. Att bland de få hitta någon som dessutom matchar mig i övrigt känns inte som som något med större sannolikhet. Det är det jag menar.
  • Anonym (Click)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-18 22:57:40 följande:
    Ghostad direkt efter sex

Det klickade väl inte, dom fick inte den rätta känslan.
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex