Inlägg från: Anonym (Spökad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?

• Svar på tråden Ghostad direkt efter sex
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Q) skrev 2023-03-18 23:04:04 följande:
    Om de fyra inte känner varandra så är du den gemensamma nämnaren. Antingen är du inte relationsmaterial eller dålig i sängen. 
    Ja det är för att jag är den enda gemensamma nämnaren som jag frågar. Dålig i sängen? Ja kanske det, det är bara dessa gånger jag haft sex så har ju inte haft nån större chans att träna.
  • Anonym (Spökad)

Även om man är besviken på sexet kan man väl ändå säga att det här kommer inte att funka eller liknande, varför måste man ghosta?

• Anonym (Spökad)
    Anonym (G) skrev 2023-03-18 23:16:42 följande:

Att kvinnor är av samma skrot och korn som män.

Vad menar du?
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Kanske) skrev 2023-03-18 23:26:48 följande:

Kanske är bäst att låta bli ligga i början när du träffar någon om du vill ha seriöst. För är det första/andra dejten  så brukar det leda till OFTA att man tar det som ett engångsligg.  Jag brukar hålla mig till flera dejter.

Men är ju inget fel på dig, är fel på dem att de inte kan skriva att de kanske ej vill ses eller så.
    Men dagens generation gillar väl ghosta.
    Vilket är omoget enligt mig.
    Känns dock som du bara har träffat fel brudar.
    Haft otur. Så var inte hård emot dig själv.
    Du lär hitta den rätta tillslut. 

Jag har inte legat med någon av dem på första dejten. En låg jag med på andra dejten. Den sista nu förra veckan låg jag med efter 8:e dejten. Jag tror det var på 5:e dejten med de övriga 2. 
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (C) skrev 2023-03-19 09:44:54 följande:
    Det är enda gångerna du haft sex? Ja då har du svaret. Setet var dåligt och de ville bespara dig att säga det rakt ut. Ingen kvinna är intresserad av att vara en mans övningsobjekt.
    Hur får man sexuell erfarenhet i så fall?
  • Anonym (Spökad)
    Marie7 skrev 2023-03-19 10:14:53 följande:

Det där med att ghosta någon oerhört illa, men problemet ligger hos ghostaren. Den är för feg helt enkelt. Såna människor vill man inte ha i sitt liv hursom. Fundera på varför det blir som det blir. Du träffar tjejen flera gånger innan sex och efter sexet blir du ghostad. Varför är frågan? Du är oerfaren säger du. Men det kan man vara. Liten penis? Dålig hygien? Kommer för snabbt? Egoistisk älskare? Detta kan vara några orsaker. Eftersom tjejen vill träffas flera gånger efter första träffen så är det nog sexet. Eftersom det är efter det du blir ghostad. 

Liten penis? Ja klart under medel men det sägs ju inte vara ett problem så länge den inte är mini? Eller?
    Dålig hygien? Nej, jag duschar varje dag och tvättar penis varje dag också. Kommer för snabbt? Ja det hör väl till att man är oerfaren? 

Varför kan de inte bara säga att sexet är kasst eller be mig förklara varför det är det?

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Abc) skrev 2023-03-19 10:14:40 följande:
    Det beror ju på hur gammal man är. Vid en viss ålder förväntas man nog ha lite koll på hur man gör och om man känner att man inte har det är det nog bra att öppen om att man är oerfaren och nervös för att öka chansen till fler försök. 
    Skulle jag säga att jag är sexuellt oerfaren skulle de dissa mig på en gång. Det har jag förstått är ett rött skynke för många. Är nästan 31, var 27 första gången. 
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (C) skrev 2023-03-19 13:41:25 följande:
    Åk till Köpenhamn eller Amsterdam och köp om du tror det kan hjälpa. Det är ditt problem att lösa i alla fall, inte kvinnans.
    Öööh, jaha?
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Abc) skrev 2023-03-19 16:45:59 följande:
    Gäller att hitta rätt läge. Vänta tillräckligt länge för att säkerställa intresset. 
    Jag tycker jag har väntat en del innan jag tagit initiativ till sex. Hur länge bör jag vänta? Det har ju inte varit sex på första dejten direkt.
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex