Ghostad direkt efter sex
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Är en man som träffat 4 kvinnor senaste 4 åren. (Förra helgen var senast). Alla 4 kvinnor ghostade mig efter första gången vi hade sex. Hur f-n ska man tolka det egentligen?
Även om man är besviken på sexet kan man väl ändå säga att det här kommer inte att funka eller liknande, varför måste man ghosta?
Att kvinnor är av samma skrot och korn som män.
Kanske är bäst att låta bli ligga i början när du träffar någon om du vill ha seriöst. För är det första/andra dejten så brukar det leda till OFTA att man tar det som ett engångsligg. Jag brukar hålla mig till flera dejter.
Men är ju inget fel på dig, är fel på dem att de inte kan skriva att de kanske ej vill ses eller så.
Men dagens generation gillar väl ghosta.
Vilket är omoget enligt mig.
Känns dock som du bara har träffat fel brudar.
Haft otur. Så var inte hård emot dig själv.
Du lär hitta den rätta tillslut.
Det där med att ghosta någon oerhört illa, men problemet ligger hos ghostaren. Den är för feg helt enkelt. Såna människor vill man inte ha i sitt liv hursom. Fundera på varför det blir som det blir. Du träffar tjejen flera gånger innan sex och efter sexet blir du ghostad. Varför är frågan? Du är oerfaren säger du. Men det kan man vara. Liten penis? Dålig hygien? Kommer för snabbt? Egoistisk älskare? Detta kan vara några orsaker. Eftersom tjejen vill träffas flera gånger efter första träffen så är det nog sexet. Eftersom det är efter det du blir ghostad.
Liten penis? Ja klart under medel men det sägs ju inte vara ett problem så länge den inte är mini? Eller?
Dålig hygien? Nej, jag duschar varje dag och tvättar penis varje dag också. Kommer för snabbt? Ja det hör väl till att man är oerfaren?
Varför kan de inte bara säga att sexet är kasst eller be mig förklara varför det är det?