Inlägg från: Anonym (Mycket) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mycket)

Ghostad direkt efter sex

Ni klickade inte helt enkelt. Eller de blev besvikna på sexet. Eller så var det något med dig de inte gillade. Eller du träffade 4 som bara var ute efter sex. Upptäckte de något med dig som inte kommit fram innan?  Röker du och inte de? Hade du skägg och de gillar inte det. Verkade de gilla sexet? 
    Eller bara....ni var inte kompatibla. Det behöver inte vara fel på dig. 

• Anonym (Mycket)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-18 23:17:08 följande:

Även om man är besviken på sexet kan man väl ändå säga att det här kommer inte att funka eller liknande, varför måste man ghosta?

Det håller jag med om. Lika fel oavsett om det är en man eller kvinna som ghostar. 
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (C) skrev 2023-03-19 09:44:54 följande:
    Det är enda gångerna du haft sex? Ja då har du svaret. Setet var dåligt och de ville bespara dig att säga det rakt ut. Ingen kvinna är intresserad av att vara en mans övningsobjekt.
    Men hur tänkte du nu? Så INGEN kvinna har någonsin haft sex med en oskuld, eller någon som bara legat 1-2-3-10 ggr? Ligger ALLA kvinnor enbart med erfarna män?  Vem låg då dessa män med första, andra, tredje, tionde gången? 
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:32:13 följande:
    Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
    Om en kvinna är seriöst intresserad av dig så ghostar hon inte dig efter första sexet. Då är hon villig att fortsätta trots din ev. nervositet och fumlighet. Första  gången med vem som helst är sällan en fullträff utan det kan ta några gånger innan det blir riktigt bra. Även om man knullat 500 ggr och sedan man var 15 så är det ju alltid första gången med en ny person.

Jag tror de inte var ute efter ett förhållande och därför hellre vill ligga med någon som är "normalt" erfarenhen och inte någon som knullat 0, 1, 2 och 3 ggr som dessa kvinnor nu fick. 

Att du kommer för fort är inte populärt oavsett hur erfarenhen mannen är. Jag tror att det ställde till det här plus att du kanske hade för lite fokus på kvinnan pga nervositet och okunskap. 
    Så ja...det är bara att fortsätta öva, precis som varenda en av oss andra gjort. Skillnaden är att du började senare. Nybörjare har trots allt 100 % av oss varit. 
    Vanligt för många är att man övar och lär sig tillsammans i sitt första förhållande och det underlättar. Eller så ligger man lite då och då under tonåren. 
    Jag hoppas du fortsätter dejta och kanske hittar kärleken. Då tror jag inte det spelar någon roll hur många ggr du legat. 
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (Ellinea) skrev 2023-03-20 00:51:43 följande:
    Säger verkligen en kvinna till mannen att hon inte gillar när eller om han kommer för fort? Det hade jav aldrig vågat 
    Det beror kanske på vilken relation man har. Ts kvinnor verkar ha dumpat honom direkt utan att säga något så han vet ingenting tydligen.
  • Anonym (Mycket)

Men nej börja inte sjunga i kör för att hitta en kvinna! Börja sjunga i kör för att du vill sjunga! 

• Anonym (Mycket)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-21 23:23:24 följande:
    Det ena utesluter inte det andra :)
    Nej det får man väl hoppas på. Det visar sig ganska fort om man är där enbart för att ragga. 
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-22 08:51:54 följande:
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-21 23:23:24 följande:
    Det ena utesluter inte det andra :)

Jag tycker om att sjunga, men oavsett är det inte det ideala stället att ragga på, de flesta är inte singlar och de som är singlar letar inte nödvändigtvis en ny. Man kan göra ett par försök men annars blir man känd att bara vara där för att ragga. Samma sak när det börjar en ny tjej, kan inte närma mig henne det första jag gör, då får jag en stämpel på mig. Samma gäller ju övriga hobbies där jag träffar folk. Det finns ju mycket större möjligheter på nätet men inser att det har sina svårigheter också.
    Håller med om att det inte är optimalt att ragga i en kör och att göra ett par försök går inte. Det märks ju direkt varför du är där. Att det skulle vara ont om singlar och att de troligen vill fortsätta med det stämmer inte.  Det ser ut där som i övriga samhället. Men gillar du att sjunga ska du ju naturligtvis göra det men då ska det vara huvudfocus. 
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex