Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:32:13 följande:
Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
Om en kvinna är seriöst intresserad av dig så ghostar hon inte dig efter första sexet. Då är hon villig att fortsätta trots din ev. nervositet och fumlighet. Första gången med vem som helst är sällan en fullträff utan det kan ta några gånger innan det blir riktigt bra. Även om man knullat 500 ggr och sedan man var 15 så är det ju alltid första gången med en ny person.
Jag tror de inte var ute efter ett förhållande och därför hellre vill ligga med någon som är "normalt" erfarenhen och inte någon som knullat 0, 1, 2 och 3 ggr som dessa kvinnor nu fick.
Att du kommer för fort är inte populärt oavsett hur erfarenhen mannen är. Jag tror att det ställde till det här plus att du kanske hade för lite fokus på kvinnan pga nervositet och okunskap.
Så ja...det är bara att fortsätta öva, precis som varenda en av oss andra gjort. Skillnaden är att du började senare. Nybörjare har trots allt 100 % av oss varit.
Vanligt för många är att man övar och lär sig tillsammans i sitt första förhållande och det underlättar. Eller så ligger man lite då och då under tonåren.
Jag hoppas du fortsätter dejta och kanske hittar kärleken. Då tror jag inte det spelar någon roll hur många ggr du legat.