Inlägg från: Anonym (Notok) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Notok)

Ghostad direkt efter sex

Ghostning är aldrig ok Och skapar bara massa tvivel.
    jag har också blivit ghostad alldeles för många gånger och även dumpad efter riktigt bra sex. Det är klart man börjar tvivla på om man gör något fel när det inte vill ses igen, det är bara naturligt.

Har inga tips, antingen tar du en paus eller så försöker du igen.

• Anonym (Notok)

Vad menar du med ghosta förresten, du messar dom efter dejten (som ledde till sex) och får inget svar alls?

• Anonym (Notok)

Få förväntar väl sig att sexet ska vara perfekt från första gången.

Kanske det är något o kommunikationen efteråt som gör att de tappar lusten att försöka igen? Hur länge väntar du innan du skickar ett meddelande och vad skriver du som dom inte svarar på?

• Anonym (Notok)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-22 13:52:22 följande:
    Ska jag var ärlig har jag lite svårt att se hur jag själv var och agerade. Jag var väldigt nervös och spänd alla gånger och kände viss frustration över mig själv. Det kan ha gjort att jag missat känna hur hon upplevde det även om jag försökte fokusera på att göra det skönt för henne. Kan tänka mig jag inte slappnat av tillräckligt och att det låst sig i huvudet. Men det kan väl hänga ihop med oerfarenheten och att man aldrig lyckats prestera. Min egen prestationsångest kort sagt. Behöver säkert träna på att avdramatisera men är man helt oerfaren och aldrig lyckats prestera så känns det lättare sagt än gjort. Men absolut, det behövs säkert.

Tror du behöver försöka vända det i ditt huvud till att du nu har haft 4 tillfällen där du "övat" och för varje gång så blir du lite mer bekväm med situationen. det är trist och ojust med ghostande och att det nu gör dig osäker. Men ingen är perfekt i början och du kan med några av råden du fått (som tex att onanera innan dejten) kanske då vara lite lugnare sexuellt nästa gång och ta allt lite saktare och med klarare huvud.

kram på dig

Svar på tråden Ghostad direkt efter sex