Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-03-18 17:10:53 följande:
Gulligt att du sitter och lämnar omdömen om dig själv. Vem tror du dig lura? Dig själv kanske? Någon annan lär inte köpa dina sagor. Det är allmänt känt att personer som har det rörigt omkring sig inte själva ser att de har problem.
Jag är inte jätteintresserad av vare sig ditt sexliv eller dina loppor faktiskt. Hoppas dina barn får ett bättre liv i fortsättningen.
Du vet alltså inte vad loppis är? Loppmarknad. Du vet där folk säljer saker de vill bli av med.
Du påstår jag har dåligt omsorgsförmåga för mina barn är med sin pappa hos sina farföräldrar och haft har egentid.
Då är samma för dig, att du har dålig omsorgsförmåga när dina barn leker hemma hos kompisar och du har egentid.
Det är mycket möjligt att de som har rörigt om sig inte själva ser att de har problem. Det var vi märkt med dig i denna tråden.
Själv har jag inget rörigt liv, har aldrig haft. Och inte har fått socialen och polisen på mig heller. Det säger mycket.
Du däremot verkar inte ha koll på någonting, har haft både socialen och polisen på dig. Det säger mycket om dig.
Mina barn har ett utmärkt liv med föräldrar som ger kärlek och omsorg och faktiskt orkar med barnen. De kan inte ha det bättre. Och du nu är orolig så gör en orosanmälan då.