BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Nu är det gjort! Inseminerades strax innan ägget kommer att släppa sa läkaren, så finns inte någon bättre potential rent tidsmässigt. Sen ska ju mycket annat funka... känns ändå skönt nu, jag kan inte göra mer än att vänta
Foodie: min menscykel brukar variera. men de men kommer alltid på beräknad dag. Har läst på lite och fått svar från andra att många äl tester visar två streck länge även om det inte är positivt ännu. Förra månaden hade jag dom lila från cb och hade blinkande smiley i 8-9 dagar innan den blev fast 💜
Barbarastreisand, jag testade imorse med ett testa-tidigt-test. Toknegativt :( är på BIM-4 eller -5. känns som det hade visat något nu om där fanns något, så jag tappade hoppet lite. Mina cyklar är på 100-150 dagar. Så blir sån jäkla väntan till nästa ÄL. Detta tar kål på en
Barbarastreisand, jag testade imorse med ett testa-tidigt-test. Toknegativt :( är på BIM-4 eller -5. känns som det hade visat något nu om där fanns något, så jag tappade hoppet lite. Mina cyklar är på 100-150 dagar. Så blir sån jäkla väntan till nästa ÄL. Detta tar kål på en
Välkommen Anonimoto
Flera här inne tempar och/eller ÄL testar. Sen satsat man på att mysa och pricka in ÄL 😊 vissa har bra koll på sitt sekret och på så sätt vet när de e dags.
Hoppas för din skull att det tar sig snart 🙏
JSAG, vi starta med fertilitetsutredning för 2 månader sedan så snart hoppas jag få någon liknande hjälp :)
Ni som kollar flytningar, brukar ni torka upp igen direkt när ägget släppt eller är det flytningar ett tag till?
jag hade massa äggviteflytningar tisdag-lördag morgon men har inte haft tempökning, jag kollar tempen vissa mornar men liggar den inte vet bara att när den är under 36,30-36,40 så har inte äl varit och jag har fortfarande 36,20 max den va lägre än vanligt idag tom men inga flytningar nu
Ni som kollar flytningar, brukar ni torka upp igen direkt när ägget släppt eller är det flytningar ett tag till?
jag hade massa äggviteflytningar tisdag-lördag morgon men har inte haft tempökning, jag kollar tempen vissa mornar men liggar den inte vet bara att när den är under 36,30-36,40 så har inte äl varit och jag har fortfarande 36,20 max den va lägre än vanligt idag tom men inga flytningar nu
Jag visade positivt på ÄL-test i onsdags förra veckan. På lördag och söndag gick de upp liiiite och sen dipp på måndagen. Flytningar i alla dess former under denna vecka och igår gick tempen upp rejält och var hög även imorse. Så nu tror jag att ägglossning skett. Jag tog dock ÄL-test i både måndags och onsdags (digitalt) som inte visade på ÄL.
Låg på som fan under förra veckan till ingen nytta. Men fick till det i måndags. Så vem vet, men troligen inte..
Mycket underligt!