BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
ÄL+7 har jag kunnat lysa igenom testet med ficklampan på mobilen och kunnat se ett rött streck (syns inte annars med blotta ögat), och på ÄL+8 kan jag se det med blotta ögat utan att lysa igenom det.
#testnarkoman
Oj vad tidigt, var du säker på när du hade äl då? 😯 Så himla olika verkar det vara, vissa plussar supertidigt och andra plussar inte förens flera dagar efter bim.Ska ta ett nytt test imon på morgonen men har inte så höga förhoppningar även fast jag vet att jag testade väldigt tidigt idag.
Smörblomman - berätta mer om d vitamin! Har precis startat med hög dos d vitamin. eller ja 5000 IE om dagen. Har hört att man kan boosta upp sin ÄL med hjälp av det, är det det du gjorde när du tog 20 000 IE? Vilken dag tar du det, är det bara en dag?
Oj vad tidigt, var du säker på när du hade äl då? 😯 Så himla olika verkar det vara, vissa plussar supertidigt och andra plussar inte förens flera dagar efter bim.Ska ta ett nytt test imon på morgonen men har inte så höga förhoppningar även fast jag vet att jag testade väldigt tidigt idag.
Jajjemän, jag kör alltid med ÄL-tester och får även mycket smärtor osv vid ägglossning.
Dock så använder jag väldigt känsliga gravtester.
Jajjemän, jag kör alltid med ÄL-tester och får även mycket smärtor osv vid ägglossning.
Dock så använder jag väldigt känsliga gravtester.
Är det 10 mLU/ml på dom testen?
Någon annan som vill dela med sig av när ni plussat vid tidigare graviditet? Behöver få upp lite hopp inför nästa test känner jag 😅
Ni som testat flera dagar på raken tidigare (till exempel testat på äl+10 äl+11 på äl+12) får jättegärna skriva vilken dag efter äl ni plussade på😀
Hallå!
Idag började jag med äl?tester bara för att kunna följa stegringen. Enligt NC kommer äl ske 3/12
Men grejen är att jag redan idag fick utslag på stickorna. Någon mer som får utslag över en vecka innan förutsedd äl? Snälla säg att detta är normalt!
Är det 10 mLU/ml på dom testen?
Någon annan som vill dela med sig av när ni plussat vid tidigare graviditet? Behöver få upp lite hopp inför nästa test känner jag 😅
Ni som testat flera dagar på raken tidigare (till exempel testat på äl+10 äl+11 på äl+12) får jättegärna skriva vilken dag efter äl ni plussade på😀
Godkväll i tråden 😊
Ikväll är jag förvirrad, var bombis på att min äl var för ca en v sedan. Haft gryniga flytningar efter det och idag fick jag mitt i allt en trådig flytning (?)
Har jag äl igen, senare än jag trott eller är det ett tidigt gravsymtom?
Hjääälp
För första gången sen jag började tempa så har jag inte fått någon tempohöjning efter LH-stegring. LH-stegringen fick jag för en vecka sedan.
Vad händer nu? Någon som vet? Får jag min mens på beräknad tid? Kommer kroppen göra ytterligare försök till ägglossning innan dess? Hjälp!