BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Hoppas december är månaden då vi alla plussar! 🤗
Använder ni bara äl stickor eller tempar ni också? 😊
Jag tror att jag ger upp om den här månaden. Verkar inte enligt temp (och app för temp) att jag haft någon ägglossning. dessutom har jag en urinvägsinfektion som vägrar ge sig så med penicillin och sånt kanske det inte tar sig ändå. Har ingen koll på hur de funkar, om de skulle kunna påverka. dessutom med min andra uvi- infektion för månaden så blir Ju inte lusten heller så stor för att de gör ont av uppenbara skäl. Vi får se om dom dagarna vi prickat in mot förmodan skulle kunna vara dom dagarna jag isf har ägglossning. Håller annars alla mina tummar för er andra!❤️❤️
Kul att se så många I denna tråd ! Hoppas på många många plus! 😁
Glömde helt bort att vi skulle börja bebisverkstaden igår enligt appen! Och i samma veva tror jag att jag fick fertilt sekret. Så nu är vi igång! Kommer inte tempa eller testa med stickor, provade stickor förra månaden men fick inget utslag, och nu skiljer sig min cykel 1 vecka mellan kortaste och längsta cykeln.
Hur går det för er andra med BIM 5-9 november?
Babyshark: kanske var det exakt dom orden jag behövde höra. Ibland stirrar jag mig blind på saker och ting. Därför ska jag nog egentligen hålla mig borta från sånt som temp. för som du säger har jag en dotter som väcker mig lite då och då och mina tester stegrade ju rätt rejält där innan dom tog slut. Så kanske bara ska hålla tummarna för dom sakerna istället. Tack snälla du! ❤️
Vad tror ni om detta? Är det ens möjligt att ha ägglossning såhär tidigt (cd8-9).
Min cykel har varit oregelbunden senaste tiden, främst med långdragen lh-stegring.
Nu på cd7 fick jag äggviteflytningar samt känningar i magen som jag brukar ha vid äl, tog ett ägglossningstest som var ovanligt starkt (översta). Dagen efter var det väldigt svagt. Brukar vanligtvis inte ha så svagt förrän efter äl.
Wow! Haft lite känningar senaste dagarna i äggledar-trakterna men inte alls som jag brukar. Enl kalender ska äl ske idag.
Vaknade i morse och tempade, 38 grader.
Kan jag anta att jag haft en äl så tempen går upp trots att jag inte haft känningar?
Har ätit bdg hela denna cykel så det kanske påverkar värken?
Vi har sexat loss senaste tre dagarna så denna gång hoppas jag verkligen det tagit sig!
Jag tempar med NC, kör med ägglossningsstickor samt clearblue digitala (dom rosa) Har tidigare kört med dom lila också men dom är ju snuskigt dyra 🙊
Och en fråga till någon mer erfaren... "måste" vi sexa efter temp höjningen för att maximera chanserna eller räcker det med senaste 3 dagarna? 🥴 Börjar vara lite... Öm 😂
Jag kör på rfsu's ägglossningtest och har några från clearblue som jag dubbel kollat med när jag har varit osäker, då jag är ny på detta.
Har funderat på det där med temp men förstår mig inte riktigt på det 😅 hur ska man göra och hur gör ni? 😊