BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Hej! Jag hoppar in i ert gäng. BIM 1 december, första försöket för tredje barnet.
28/11 Babyshark - 3:e försöket efter missfall
Fick lite äggviteflytningar idag och magen har varit uppblåst, drar även lite i magen. Tog ett lh-test och det var rätt starkt för att bara vara på cd7.. Har en känsla att cykeln kommer strula denna gång...
Positivt Ägglossningstest imorse. Enligt NC sker ägglossningen på söndag. Tidigare cycler har det också bekräftat ägglossning två dagar efter positivt Ägglossningstest. Hur hade ni gjort. Vi har nyst måndag och onsdag denna vecka tänkte även göra det idag, men sen är fråga bör vi göra det imorgon igen eller på söndag? Kan kan inte mysa allt för mycket då jag har vestibulit tyvärr.. vilken av dagarna hade ni valt.. kan ju vara så att ägglossningen sker imorgon redan då är söndag försent?
Andra försöket första barnet. Förra gången fick jag mensvärk från helevetet och massa klumpar. Varit på resa och druckigt mycket alkohol.
Denna gång gör vi ett ordentligt försök. Försökt att avstå alkohol samt fått blinkande smiley idag🙈
Nu känns det lite nervöst. Får se om det lyckas.
Kollade fel, bim är 8e så uppdaterar listan 😅
Nu har min temp ökat över kurvan så nu är det den långa, tråkiga väntan kvar..
Har börjat ta ägglossningstest nu, den där som ska ge glad gubbe. Hoppas att det inte visar glad gubbe i helgen. Visar det glad gubbe betyder det att jag snabbt måste åka upp till Uppsala för insemination.
Förhoppningsvis kan jag först göra ultraljud på måndag, ta den där ägglossningssprutan och sedan åka upp på tisdag eller onsdag. Jag är 37 år och har en regelbunden menscykel och har tidigare inte haft svårt att bli gravid. Men kliniken vill ändå att jag tar sprutan för att lättare tajma in inseminationen den här gången. Ska denna gång kolla med ägglossningstest varje morgon och kväll för att inte missa glad gubbe.
Hej alla!
Hoppas det går bra med barnabakandet 🤗
Denna månad har jag knappt äl-känningar alls så tror inte det kommer ta sig öht. Sexat loss 3 ggr senaste 4 dagarna, och enl kalendern är min fertila period from i föregår fram till imorgon.
Bara vänta och se, trodde inte alls vi skulle få till det denna månad iom svärfars diagnos så jag är tacksam ändå.
Blir att jobba på imorgon med för att maximera chanserna 🤗
Jag tror att jag ger upp om den här månaden. Verkar inte enligt temp (och app för temp) att jag haft någon ägglossning. dessutom har jag en urinvägsinfektion som vägrar ge sig så med penicillin och sånt kanske det inte tar sig ändå. Har ingen koll på hur de funkar, om de skulle kunna påverka. dessutom med min andra uvi- infektion för månaden så blir Ju inte lusten heller så stor för att de gör ont av uppenbara skäl. Vi får se om dom dagarna vi prickat in mot förmodan skulle kunna vara dom dagarna jag isf har ägglossning. Håller annars alla mina tummar för er andra!❤️❤️
Skriver av mig för de känns så jäkla deppigt. Hoppas det är ok!