BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jag kommer försvinna ifrån tråden.
Var hos läkaren idag och har fått påbörja ny provera kur att äta 2 månader.
Jag har så pass många och tunga cystor på bägge äggstockarna så att äggstockarna har trillat ner bakom livmoder och riskerar att snurra sig.
Slemhinnan i livmodern är även så tjock i kombo med äggstockarna att en graviditet dessa månader förmodligen inte ens vart möjlig.
Så nu behöver vi att pausa allting och hoppas på att cystorna försvinner och att jag får en rejäl blödning som "rensar ut" slemmhinnan. Samt att äggstockarna återgår till normalläge.
Efter kommande månaderna så har vi sedan rätt till fertilitetsutredning så även den processen är påbörjad. Men just nu så känns situationen riktigt riktigt kass och jag kommer tillåta mig vara ledsen ett litet tag.
Jag hoppas det går super bra för er andra och att ni får massa plus i december!
Jag har så pass många och tunga cystor på bägge äggstockarna så att äggstockarna har trillat ner bakom livmoder och riskerar att snurra sig.
Slemhinnan i livmodern är även så tjock i kombo med äggstockarna att en graviditet dessa månader förmodligen inte ens vart möjlig.
Så nu behöver vi att pausa allting och hoppas på att cystorna försvinner och att jag får en rejäl blödning som "rensar ut" slemmhinnan. Samt att äggstockarna återgår till normalläge.
Efter kommande månaderna så har vi sedan rätt till fertilitetsutredning så även den processen är påbörjad. Men just nu så känns situationen riktigt riktigt kass och jag kommer tillåta mig vara ledsen ett litet tag.
Men gud så tråkigt. Jag beklagar verkligen.Jag hoppas det kommer lösa sig för er i framtiden
Cykelhjul: usch vad tungt för er. Jag önskar er all lycka och hoppas att det går så bra som det kan. lycka till! ❤️
Cykelhjul; skickar alla varma tankar till er ❤️❤️
Och det är okej att va ledsen, så länge man behöver ❤️
Men gud så tråkigt. Jag beklagar verkligen.Jag hoppas det kommer lösa sig för er i framtiden
Cykelhjul: usch vad tungt för er. Jag önskar er all lycka och hoppas att det går så bra som det kan. lycka till! ❤️
Cykelhjul; skickar alla varma tankar till er ❤️❤️
Och det är okej att va ledsen, så länge man behöver ❤️
Fick positivt äl-test redan igår så BIM blir lite tidigare än jag trott, hoppas det är ok att jag är med i den här tråden ändå :) Uppdaterar listan.
Hur går det för er andra, några tecken på äl?
28/11 Babyshark - 3:e försöket efter missfall
29/11 önskarsyskon2023
1/12 Swave - 4:e försöket
1/12 Tiffliffen - 5:e försöket, första barnet
1/12 Sofieodq - 5:e försöket
2/12 Loulou92 - 2:a försöket efter missfall
3/12 Marie8989 - 1:a försöket, fjärde barnet
3/12 trealdigmästareikärlek - 4:e försöket, andra barnet
3/12 Ostkakor - 2:a försöket, andra barnet
5/12 Kreipleti, ca 12:e försöket, andra barnet
6/12 Hannis1983 - 4:e försöket, fjärde barnet
7/12 Adromeda326 - 5:e försöket, andra barnet
7/12 ettanvandarnamn123- 5:e försöket, första barnet
8/12 Foodie
8/12 Nininini - 2:a försöket, tredje barnet
8/12 Tivolit - 2:a försöket, andra barnet
9/12 Cykelhjul - 8:e försöket, första barnet
9/12 Barbrastreisand - 6e försöket, andra barnet
12/12 Smörblomma - 3:e försöket, andra barnet
12/12 Izalinn - 1:a försöket, andra barnet
Fick positivt äl-test redan igår så BIM blir lite tidigare än jag trott, hoppas det är ok att jag är med i den här tråden ändå :) Uppdaterar listan.
Hur går det för er andra, några tecken på äl?
28/11 Babyshark - 3:e försöket efter missfall
29/11 önskarsyskon2023
1/12 Swave - 4:e försöket
1/12 Tiffliffen - 5:e försöket, första barnet
1/12 Sofieodq - 5:e försöket
2/12 Loulou92 - 2:a försöket efter missfall
3/12 Marie8989 - 1:a försöket, fjärde barnet
3/12 trealdigmästareikärlek - 4:e försöket, andra barnet
3/12 Ostkakor - 2:a försöket, andra barnet
5/12 Kreipleti, ca 12:e försöket, andra barnet
6/12 Hannis1983 - 4:e försöket, fjärde barnet
7/12 Adromeda326 - 5:e försöket, andra barnet
7/12 ettanvandarnamn123- 5:e försöket, första barnet
8/12 Foodie
8/12 Nininini - 2:a försöket, tredje barnet
8/12 Tivolit - 2:a försöket, andra barnet
9/12 Cykelhjul - 8:e försöket, första barnet
9/12 Barbrastreisand - 6e försöket, andra barnet
12/12 Smörblomma - 3:e försöket, andra barnet
12/12 Izalinn - 1:a försöket, andra barnet
@babyshark
jag bör ha ÄL inom de närmsta två dagarna. Har myst söndag och igår och fortsätter en gång om dagen tills tempen höjs :)