BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Hej!
jag vet att det här är ett negativt äl-test men igår var det helt blankt så min fråga är: är det på g? är de så man kan tolka det? :)
Hej!
jag vet att det här är ett negativt äl-test men igår var det helt blankt så min fråga är: är det på g? är de så man kan tolka det? :)
Hej!
teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Vissa kan se en stegring innan det blir positivt men för många går det från att vara negativt till positivt. ÄL test har alltid två streck eftersom man alltid har LH hormon i kroppen men att teststrecket är betydligt svagare än kontrolllinjen. När det är helt blankt är det ogilitgt:)
Smörblomman: ja så långt är jag med så visste att det inte var positivt i den bemärkelsen men tänkte att eftersom det varit helt blankt innan så tänkte jag om detta var ett tecken på att det är på g men så var det alltså inte då. ogiltigt säger du, som i att det är fel på testet?
Smörblomman: ja så långt är jag med så visste att det inte var positivt i den bemärkelsen men tänkte att eftersom det varit helt blankt innan så tänkte jag om detta var ett tecken på att det är på g men så var det alltså inte då. ogiltigt säger du, som i att det är fel på testet?
Såhär såg det ut för mig min förra cykel har en lite längre cykel så har ÄL runt dag22-23:)
Ja det är ju första gången jag använder äl-test så jag kan mycket väl gjort fel. Gjorde som jag gjort när jag tagit gravtest. I en burk och ner med testet och sen lagt plant och väntat.
får helt enkelt testa igen senare eller imorgon och se va de wäger då :)
tack snälla för fina och utförliga svar! Uppskattar det mycket :)
Ja det är ju första gången jag använder äl-test så jag kan mycket väl gjort fel. Gjorde som jag gjort när jag tagit gravtest. I en burk och ner med testet och sen lagt plant och väntat.
får helt enkelt testa igen senare eller imorgon och se va de wäger då :)
tack snälla för fina och utförliga svar! Uppskattar det mycket :)
Haha ändå skönt att du säger de så det inte bara är jag 🤷🏼?♀️😂
ja jag tänker att jag bara testar vidare o ser. :)
Hej!
Babyshark: jag blir inte klok på testerna för de står (se bild). någon sa att det är ogiltigt om det blir ett svagt streck men det är det inte enligt beskrivningen. man önskar ju som sagt att det kunde vara som ett graviditetstest 😂
det blev samma under hela dagen igår. Testade två gånger. Idag har jag inte testat men tänkte göra det vid 12 ca så blir det samma tid som igår ungefär. Ska försöka hålla mig tills dess 😅