BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Ja precis så som du skriver har jag tolkat de me. så bra tips där att utgå från äl. Jag beställde precis hem tento graviditetstest, som mäter 25 men som står att man kan testa tidigt. det är ju ett gäng där i. Men har aldrig testat det märket så får se hur de funkar 😅
Trefaldigmästareikärlek: jag tänker på er 🙏💕
Kul med fler som tempar! Första månaden var jag mer manisk och noga med en fin graf nu märker kan att jag tempar lite hur som haha. Kommer väl bli mer noga närmare ÄL men ändå 😅
Babyshark: läst i en del NC trådar och det verkar som att många blev gravida även när de inte hade de på ÄL dagen, så jag tror inte du behöver oroa dig för den biten iaf 😊
Hej!
Hoppar över från novemberrråden då tant röd kom som en klocka på morgonen på BIM. Jag hade som mål när vi började försöka att jag skulle vara gravid innan året var slut så hoppas lite extra mycket på ett plus denna månad. 7:e försöket på ett syskon till min 4-åring och min sambos första barn ❤️
28/11 Babyshark - 3:e försöket efter missfall
29/11 önskarsyskon2023
1/12 Swave - 4:e försöket
1/12 Tiffliffen - 5:e försöket, första barnet
1/12 Sofieodq - 5:e försöket
2/12 Loulou92 - 2:a försöket efter missfall
3/12 Marie8989 - 1:a försöket, fjärde barnet
3/12 trealdigmästareikärlek - 4:e försöket, andra barnet
3/12 Ostkakor - 2:a försöket, andra barnet
5/12 Kreipleti, ca 12:e försöket, andra barnet
6/12 Hannis1983 - 4:e försöket, fjärde barnet
7/12 Adromeda326 - 5:e försöket, andra barnet
7/12 ettanvandarnamn123- 5:e försöket, första barnet
8/12 Foodie
8/12 Nininini - 2:a försöket, tredje barnet
8/12 Tivolit - 2:a försöket, andra barnet
9/12 Cykelhjul - 8:e försöket, första barnet
9/12 Barbrastreisand - 6e försöket, andra barnet
12/12 Smörblomma - 3:e försöket, andra barnet
12/12 Izalinn - 1:a försöket, andra barnet
14/12 Amaaanda00 6:e försöker, första barnet, tempar med NC
19/12 A13xandra13 7:e försöker, andra barnet, tempar m NC
Första barnet. Tempar med nc. Bim 17 december. Cykeldag 1 idag. Denna cykeln sätter jag in extra vitaminer. Känner mig så ensam i denna bebisverkstad då jag inte pratar med någon annan än sambon?
Krispiggurka: du är långt ifrån ensam ❤️ Här kan du skriva allt du känner för. Vad för vitaminer ska du sätta in? (nyfiken)
ettfrö: vad skönt att de gick bra och att du fick hjälp. Även om du tycker det känns lite läskigt!
Krispiggurka: du är långt ifrån ensam ❤️ Här kan du skriva allt du känner för. Vad för vitaminer ska du sätta in? (nyfiken)
ettfrö: vad skönt att de gick bra och att du fick hjälp. Även om du tycker det känns lite läskigt!
Krispiggurka: usch! Men finns de ingen privat Gyn där du bor? vi här i jkpg har Gynhälsan som är TOPPEN. som samtidigt ingår i vanliga vården liksom så det är inte så att man betalar massvis med pengar för att få hjälp där. Kanske värt att kolla upp?
Krispiggurka: usch! Men finns de ingen privat Gyn där du bor? vi här i jkpg har Gynhälsan som är TOPPEN. som samtidigt ingår i vanliga vården liksom så det är inte så att man betalar massvis med pengar för att få hjälp där. Kanske värt att kolla upp?
Ja men gör de. Det är vidrigt att inte bli lyssnad på. Och alla jag träffat på Gynhälsan är så otroligt bra och förstående. Har gått där i flera år. Så får du inte tag på någon annan kanske de kan va värt att ringa dit om det inte är så långt för dig.