• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Ajn)

Men en fråga till, ni som kan få spottings (bruna, rosa och röda) vilken dag räknar ni första mensen ifrån? 

Är lite osäker på om jag ska räkna från igår eller från idag 😅 men kanske ska räkna från igår så jag inte missar ägglossningen eller hur brukar ni göra? 

• Swave

Jag fick rejält med äggviteflytningar igår och hade jätte mycket mensvärk. Idag är allt som bortblåst så nu får jag väl bara hålla tummarna för att det tog sig ❤️

Har dock aldrig fått såhär starka ägglossningstest 3 dagar i rad? 🤔

• Swave
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-20 16:07:00 följande:

Swave jag tycker det ser ut som att din peak var på lördag 👍👏 Tempar du ngt? 

Nej, jag har bara kört med ägglossningstester Skrattande

Nu är det bara den eviga väntan fram tills man kan börja med graviditetstesterna Tungan ute🙈
  • Swave
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-21 08:20:57 följande:

Swave vi borde ha bim samtidigt, jag hade äl i lördags med om jag följer temp kurvan. Kört utan ältester denna månad 🥴

Åh vad roligt! 😃

Hur länge har du tänkt vänta innan du börjar med gravtest?

Jag tänker alltid att jag ska vänta extra länge men jag är för nyfiken och otålig så jag börjar alltid för tidigt 🙈
  • Anonym (Foodie)

Ettanvandarnamn123: Jag är i den fertila delen av cykeln, ännu inget utslag på ÄL test 😊

Trefaldigmästareikärlek: man är inte fertil efter temphöjningen, så har jag lärt mig iaf. Förstår dig 😂

Ajn: jag tempar + stickor, men min tempkurva är knas denna månad dock så hoppas den noterar en temphljning efter ÄL

• trefaldigmästareikärlek

Swave: sist höll jag mig till bim tänker mig att jag gör samma denna månad 🥰 jag brukar vara testnarkoman, det enda som funkar är att endast ha ETT test hemma så jag vet att jag endast kan testa när det gäller så att säga. Denna gång kanske jag avvaktar några dagar efter om inte mensen dyker upp 🤗

Foodie: åh skönt att höra 😂😂🥴 Man är som less sex nu, haha sjukt ändå. Dock har det varit mer avslappnat denna gång så det har inte bara varit jobbigt 🤗🤪 Hur går det för dig foodie? Kul att se dig i trådarna, men självfallet hoppar jag snart vi slipper dig i "planerar" och att du får hoppa över på gravid istället 😍😍

• krispiggurka

Just nu använder jag jag två appar: flo och nc. Flo säger ägglossning 30/11 och nc 3/12
    Jag får lita ägglosningstester och fertilt sekret 🙈

• Anonym (Foodie)

Ja jag förstår dig 😂 blir lite annat när man "måste" ha specifika dagar istället för att bara köra när man vill. Jag hoppas verkligen detsamma för dig ! ❤️

Idag fick jag iaf positivt på ÄL test, så det betyder bara en sak nu... haha 😂

Svar på tråden BIM December 2022