BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jahopp, tyckte min temp va för hög så snabbt efter ÄL testet, tempen ökade mer under dagen och här sitter jag med feber och förkylning mitt under ÄL... super sexigt liksom och ingen ork. Får se om vi får till något mys 🙄 typiskt!
Jag har ÄL sekret som jag märker av men förra månaden tog jag D vitamin och när jag fick positivt ÄL test tog jag 20 000 IE Tog de andra dagarna 5000IE och märkte av att jag fick väldigt mycket mer sekret och det var otroligt tydligt vet inte om de berodde på D vitaminet eller att min cykel allmänt börjar bli mer regelbunden nu men kommer fortsätta med D vitamin iaf!
Jag har beräknad äl 30de men har börjat ha fertilt sekret redn nu, negativa äl test men har aldrig haft ett positivt och jag har ju ändå en dotter, när hon blev till tog jag äl tester den månaden utan framgång.
Åh nej Foodie så trist! Krya på dig ❤️
Tog ett test nu på morgonen äl+9, helt blankt 🙃 Att man aldrig lär sig.. Hoppas det bara var ett för tidigt test så det visar plus om några dagar 😇 Hur tidigt har ni plussat tidigare graviditeter?
Tog ett test nu på morgonen äl+9, helt blankt 🙃 Att man aldrig lär sig.. Hoppas det bara var ett för tidigt test så det visar plus om några dagar 😇 Hur tidigt har ni plussat tidigare graviditeter?
ÄL+7 har jag kunnat lysa igenom testet med ficklampan på mobilen och kunnat se ett rött streck (syns inte annars med blotta ögat), och på ÄL+8 kan jag se det med blotta ögat utan att lysa igenom det.
#testnarkoman
Smörblomman - berätta mer om d vitamin! Har precis startat med hög dos d vitamin. eller ja 5000 IE om dagen. Har hört att man kan boosta upp sin ÄL med hjälp av det, är det det du gjorde när du tog 20 000 IE? Vilken dag tar du det, är det bara en dag?