• Sanlin90

BIM December 2022

hoppar in här, haft mens september oktober november men oktober november verkar ägglossning ha uteblivit, innan september va det oktober 2021 jag hade mens senast och eg har vi försökt sen april 2021 men jag har aldrig mens pga kortisolbrist. 
    28/11 Babyshark - 3:e försöket efter missfall
    29/11 önskarsyskon2023 
    1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Tiffliffen - 5:e försöket, första barnet
    1/12 Sofieodq - 5:e försöket
    1/12 Guldkvinnan - 3:e försöket, första barnet
    1/12 jordgubbsfelle - 5e försöket, första barnet
    2/12 Loulou92 - 2:a försöket efter missfall
    3/12 Marie8989 - 1:a försöket, fjärde barnet
    3/12 trealdigmästareikärlek - 4:e försöket, andra barnet
    3/12 Ostkakor - 2:a försöket, andra barnet
    5/12 Kreipleti, ca 12:e försöket, andra barnet
    6/12 Hannis1983 - 4:e försöket, fjärde barnet
    7/12 Adromeda326 - 5:e försöket, andra barnet
    7/12 ettanvandarnamn123- 5:e försöket, första barnet
    8/12 Smoff, andra försöket, första barnet
    8/12 Foodie
    8/12 Nininini - 2:a försöket, tredje barnet
    8/12 Tivolit - 2:a försöket, andra barnet 
    8/12 - Ettfrö - 2:a försöket, andra barnet
    8/12 Nummer3 - 1:a försöket, tredje barnet
    9/12 Cykelhjul - 8:e försöket, första barnet
    10/12 Magnolia010 - 3-4:e försöket, första barnet 
    9/12 Barbrastreisand - 6e försöket, andra barnet
    12/12 Smörblomma - 3:e försöket, andra barnet
    12/12 Izalinn - 1:a försöket, andra barnet
    12/12 Nästanheltanonym - första barnet
    13/12 Sanlin90 - 19de eller 5te försöket andra barnet
    14/12 Amaaanda00 6:e försöker, första barnet, tempar med NC 
    15/12 Grönaste - 3e försöket, andra barnet.
    15/12 Linneaeli - 6e försöket, andra barnet.
    17/12 krispiggurka 
    17/12 Ajn, 2:e försöket efter ma.
    19/12 A13xandra13 7:e försöker, andra barnet, tempar m NC
    19/12 JSAG 6:e försöket, första barnet
    19/12 82lindis - 5:e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli. 4 barnet
    23/12 Jennifer - 2a försöket efter missfall. Första barnet
    24/12 Vicblomman - 7e försöket, första barnet
  • Sanlin90

Jag har beräknad äl 30de men har börjat ha fertilt sekret redn nu, negativa äl test men har aldrig haft ett positivt och jag har ju ändå en dotter, när hon blev till tog jag äl tester den månaden utan framgång. 

• Sanlin90

Mina ägglossningstest tog slut idag och det va inte positivt?
    ska försöka smita in på apoteket imorgon och köpa, har mycket fertila flytningar och lite vaga känningar i magen så ganska säker att det blir ägglossning den här månaden iaf dom två förra har jag inte haft fertila flytningar utan på dag 32 och 33 i cykeln har jag fått bruna flytningar i 6-8 dagar så antar det varit bortfallsblödning. 

vi berättade för alla i familjen direkt med dottern för vi ville dela allt så hade ju varit wow att sätta på dottern en ?storasyster? tröja på julafton!

• Sanlin90
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-25 07:19:33 följande:
    Går inte bra för mig heller. Fick en stegring på ältest och den 14e (sista testet jag hade hemma) var det väldigt starkt så tänkte att jag struntqr i att köpa fler för det är i närheten. Sen fick jag då uvi och sex uteblev. Flera av er har redan läst mina problem med temp med oregelbunden sovtid pga barn osv. (Ingen feber med uvi). Men fick en stegring nu i slutet som ni kan se. Fertility friend säger en sak, Premom en annan. pch äl-test visade ju som den visade. jag bara väntar på mensen och vågar inte hoppas på någonting. ändå hoppad jag såklart så otroligt mycket, precis som alla ni andra. 
    Premoms ser ju absolut mest tillförlitlig ut!
  • Sanlin90

Ni som kollar flytningar, brukar ni torka upp igen direkt när ägget släppt eller är det flytningar ett tag till?
    jag hade massa äggviteflytningar tisdag-lördag morgon men har inte haft tempökning, jag kollar tempen vissa mornar men liggar den inte vet bara att när den är under 36,30-36,40 så har inte äl varit och jag har fortfarande 36,20 max den va lägre än vanligt idag tom men inga flytningar nu

• Sanlin90
    Jordgubbsfelle sköldkörteln kan påverka mensen massor, jag har opererat bort min och ligger värdena bra har jag mens relativt regelbunden men ligger dom dåligt uteblir den eller kommer extremt oregelbundet. 
  • Sanlin90
    Mistånker äl va igår litegrann eller fredag, flytningarna försvan ihår och jag hade lägre temp än vanligt idag va den på 36,36 har vi en chans då om sex va senast i onsdags?
  • Sanlin90

Provade lägga in mina tempar sista veckan, ser det ut som äl varit kanske? Är helt torr nu
  • Sanlin90

Jag blev kluven, tempen va 36,10 idag så superlågt men jag har haft extrema nattliga svettningar som jag alltid får efter äl?

• Sanlin90

Hade ju fertilt sekret tisdag-kördag morgon förra veckan tog inga äl test förrän söndag och dom har succesivt blivit svagare och jag har lätt molvärk, tror ni jag hade äl i typ fredags/lördags? Idag syns typ inget alls på äl testet..
    beräknad äl är egentligen idag men jag har inga flytningar att tala om. 

Svar på tråden BIM December 2022