• Sanlin90

BIM December 2022

Izalinn skrev 2022-11-30 09:18:42 följande:
    Alltså, jag förstår inte riktigt det här med att tempa, är det så pyttesmå höjningar som räknas?
    Kollar man på din graf tempen går lite upp och ner, och på grafen ser det ut som jättestora skillnader. Men läser man så skiljer det typ 0,3 grader, det är ju väldigt väldigt lite. Är det så små skillnader man räknar på? 
    Isåfall har nog jag en för dålig termometer, hehe... jag trodde att det är höjningar på runt en grad man kollade efter? 
    Efter äl ökar tempen med minst 0,3 grader men du behöver en basaltermometer och tempa direkt på morgonen annars funkar det lixom inte riktigt
  • Sanlin90

Tiffiliffen med vår dotter hade vi sex minst en gång om dagen från mens till mens och det dröjde ändå 9månader

• Sanlin90

Jag lär va på äl+3-5 har min vanliga hormonella migrän idag och lite småömma bröst, mer en jobbig känsla i dom än onda kanske. Tror min bim blir tidigare än 13de, snarare typ 10de

• Sanlin90

Tog ett graviditetstest och äl test ikväll bara för att och äl testet blev starkt och jag tycker mig se något på gravsätestet men igår va det heeeelt vitt!!
    syns säkert inte här men tar med bilder ändå!

• Sanlin90

Maria93 ingen aning hade fertila flytningar typ måndag-tisdag till lördag morgon förra veckan så antingen extremt tidigt eller spök!

• Sanlin90

Är på äl+6-7 gissar jag, enligt flo bim om 7 dagar, igår fick jag små små nyp till vänster i livmodern typ och idag har jag molvärk, fick dock mitt vanliga pms humör igår och va arg och ledsen om vartannat, när jag blev gravid med dottern fick jag ingen pms den månaden utan det kom någon vecka efter plus ett jävla humör dock när jag plussade med dottern hade mitt tandkött blödit vid borstning i en vecka och igår börja det blöda när jag åt en smörgås? Lite spänningar i brösten har jag med men oxå något jag inte hade med dottern så jag har inga förväntningar, hade så gärna berättat för familj på julafton :( 
    någon mer som är på äl+6 eller 7??
    vad upplever ni?

• Sanlin90
    Tiffliffen skrev 2022-12-02 12:07:59 följande:

Har ju dock mensvärk, plus hade mellanblödningar igår och i förrgår. Foodie jag tycker också det är nervöst å tempa och blev såå förvånad idah när tempen hade stigit Igen! 

Det ser positivt ut tycker jag! Jag hade jätteond mensvärk i flera veckor efter plus, fick ta panodil För det va så jag mådde illa av smärtan!
  • Sanlin90
    Anonym (Foodie) skrev 2022-12-02 20:18:31 följande:

Enligt NC har jag BIM på söndag och enligt en annan app (som brukar ha rätt) har jag på torsdag. Om tempkurvan ser intressant ut så kommer jag ev testa på måndag. Hur går de för er? Någon med som närmar sig ev test eller testar för fullt just nu ?

Jag har börjat testa alldeles för tidigt, bim skulle va 13de om jag haft äl i tisdags men tror jag hade fredag förra veckan så bim lär Va 8-9 dec. 
  • Sanlin90
    Loulou92 skrev 2022-12-03 07:29:45 följande:

//

Temp fortsatt hög men blankt test idag igen.
    Hade mensvärk mån-onsdag som helt har försvunnit. Inga symptom.
    Längsta cykeln jag har haft har varit på 34 dagar, annars ligger jag på 29-30. 

Jag har haft två MA det här året.. Ett i mars och ett i september. Någon som vet om det kan rubba cykeln? 🥺

Jag tycker snarare det ser ut som äl va där den säger äl+7 men jag är ingen expert
Svar på tråden BIM December 2022