• Sanlin90

BIM December 2022

Grattis ni som plussat!
    jag trodde jag hade äl 25-26/11 men beräknad va 30/11-1/12 och jag börjar tro att jag hade äl senare än det jag trodde även att det va då jag hade flytningar, inget positivt test, inga menskänningar, lite ont i ena bröstet och en annorlunda molvärk men inte mensvärk. Trött så det heter duga. 

• Sanlin90

Jag trodde jag hade äl 26te november och skulle ha mens igår men icke.. istället har jag sjukt ont i ena bröstet och typ lotionflytningar som jag aldrig haft innan, testade neg senast igår. 

• Sanlin90
    Jag trodde min bim ändrats från 13 till 10 men ingen mens än och idag har jag migrän något jag bara har vid ägglossning men jag är säker på att jag redan haft det för länge sedan, ont i ena bröstet och min mamma har i minst 1,5 v sagt att jag har pms humör? vågar inte hoppas då jag tog extremtidigt gravtest i lördags senast som va neg. Jag mår illa med men det är nog migränen. 
  • Sanlin90
    Bim idag har lätt mensvärk och ett jäkla humör, tjuter för allt!
    antar mensen kommer testade neg senast igår. 
  • Sanlin90

Nästanheötanonym och Blomsan så tråkigt ju! Min mensvärk försvann igen och jag blev förkyld haha märkligt, den höll i sig typ 30 min sen poff borta! Har haft lite ömhet i mitt vänstra bröst i flera dagar men testar negativt annars va det ett av mina tidiga symtom med dottern upptäckte jag när jag googlade vår gamla bf tråd från 2020. 

• Sanlin90

Nästanheltanonym jag tycker inte det eg ser ut som du hadde äl förrän cd21 så tekniskt sett kan du vara på äl+9 och ha en inplantationsdipp. 

• Sanlin90

Nästanheltanonym ett positivt äl test betyder inte alltid ägglossning så det är ju inte omöjligt

• Sanlin90

Jag har fortfarande ingen mens men pms deluxe! Och ådriga bröst men inte jätteömma men har tom ådra på vårtgården det har jag inte haft sedan jag ammade.
    testade neg senast igår och har nu bara två digitala test hemma men ganska säkert att mensen kommer inom några dagar? hade bim lördag-tisdag eg

• Sanlin90

Babyplans tidiga är skit test jag har fått spök p ALLA mina

Anonym (Mililo) skrev 2022-12-15 13:06:41 följande:

Känns som de är för dålig ökning? Även om de är tidigt så borde de väl öka mera? (Vet att hcg dubblas efter 48 timmar men ändå)
  • Sanlin90

Bim va i tisdags, fortfarande ingen mens och inget positivt, lätt molvärk lch får skumma smärtor i brösten som kommer och går. Humöret är inte att leka med.

Svar på tråden BIM December 2022