BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Babyshark: Samtidigt så molar det lite runt vänster äggstock idag.. Haha alltså blir knäpp på detta.
Sambon sa igår "jag trodde aldrig det skulle vara så här svårt att få till en unge, man har ju alltid fått höra att man knappt ska sätta in den utan skydd för då blir man pappa" 😂
Ja men eller hur, så mycket vab/sjukdagar som jag haft denna månad har jag aldrig varit med om 😂😂
Men det är fortfarande några dagar kvar, ge inte upp hoppet 👏👏😊
Vänta några dagar och se om mensen dyker upp 🥰
Ja jag håller verkligen med din sambo. I 20 års tid har jag gått runt och varit "rädd" för att bli gravid och så plötsligt så vill man inget hellre och oroar sig för att det inte ska gå.... Men det är bara att kämpa på
Eller hur guldkvinnan!
Samma här!
Fick nu positivt ägglossningstest och får gå på tåget tidigt imorgon till Uppsala. Stack in den där ägglossningssprutan i magen också. Puh, vilken hets jag har haft med det här! Önskar er alla lycka till och hoppas på många plus i tråden
Åh ettfrö!! Önskar dig stort lycka till 😍😍
Själv har jag åkte på flunsan eller något, ont i skelettet och lite snuvig ingen feber dock tack och lov 🥴
Tack! Jag hoppas att det inte är något allvarligt och du blir frisk snart. Tufft att försöka bli gravid om man samtidigt är sjuk.
Förlåt om jag frågar, du behöver inte svara om du inte vill.
Försöker du bli gravid på egen hand eller hur ser din situation ut?
Nä det är bara flunsan. Vansinnigt irriterande absolut det sista jag önskade just nu 😂
Som krydda på moset har jag fått svamp (?) eller bara lätt irriterad fiffi. Så min förhoppning om att ligga denna helg är bara glömma 🥴
Det är okej, du får fråga =) ja, jag försöker bli gravid på egen hand. Jag har en son som är nio år och jag har varit ensamstående på heltid med honom från start. Han blev dock till i en relation. =) jag har en särbo som har vuxna barn. Han är äldre än mig och vill inte ha fler barn, men är okej med att jag får fler via donator. Jag vill gärna ha ett syskon till min son. Det tog många år innan jag landade i det här beslutet, men nu känns det rätt
Jag börjar friskna nu, febern är borta och tempen ligger på medellinjen tror att jag haft ÄL 😊
Krispiggurka: inte sett att någon svarat dig men har du alltid lika lång menscykel ? För normalt kan det vara för efter utslag så tar det upp till 2-3 dagar tror jag tills ägget släpper. Sen kanske tiden du har mellan ÄL och mens är längre än 14 dagar exempelvis. Så du behöver inte va orolig, jag har en menscykel på 38 dagar +- 5 dagar så för mig brukar det ske så 😊
Någon som närmar sig att testa? :)
Vet inte hur min cykel kommer bli denna månad, antingen är jag på äl+8 idag (vilket ger mig en cykel på 21 dagar pga extrem tidig äl) eller så har inte ägglossning inträffat än