BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Barbarastreisand, jag testade imorse med ett testa-tidigt-test. Toknegativt :( är på BIM-4 eller -5. känns som det hade visat något nu om där fanns något, så jag tappade hoppet lite. Mina cyklar är på 100-150 dagar. Så blir sån jäkla väntan till nästa ÄL. Detta tar kål på en
Ni som kollar flytningar, brukar ni torka upp igen direkt när ägget släppt eller är det flytningar ett tag till?
jag hade massa äggviteflytningar tisdag-lördag morgon men har inte haft tempökning, jag kollar tempen vissa mornar men liggar den inte vet bara att när den är under 36,30-36,40 så har inte äl varit och jag har fortfarande 36,20 max den va lägre än vanligt idag tom men inga flytningar nu
Jepp, fick positivt på digitalt test 14/11 och 15/11 så är på ÄL+10/11. Mitt första positiva ÄLtest sedan i juni så blev överlycklig! Nej vet inte varför mina cyklar är långa? har haft oregelunden cykel sen första mensen som 13åring. Är idag 27. de har uteslutit PCOS och nu har dom upptäckt höga värden på sköldkörteln, så förhoppningsvis får jag snart reda på varför jag har så långa cyklar :(
Började smygtesta idag!
Tog ett testa-tidigt som jag kanske anade ett svagt streck på men stickan var så utsmetad (första). Efter några minuter blev strecket lite synligare (andra). Tog även ett vanligt (nedersta) men inget jag kunde direkt se.. Har tidigare fått spök på dessa så förväntningarna är inte så höga.. Får vänta och se vad som visar kommande dagar!
Jepp, fick positivt på digitalt test 14/11 och 15/11 så är på ÄL+10/11. Mitt första positiva ÄLtest sedan i juni så blev överlycklig! Nej vet inte varför mina cyklar är långa? har haft oregelunden cykel sen första mensen som 13åring. Är idag 27. de har uteslutit PCOS och nu har dom upptäckt höga värden på sköldkörteln, så förhoppningsvis får jag snart reda på varför jag har så långa cyklar :(
Barnrastraisand, spännande! vad är du på för dag Idag?
Jag tycker mig ana ett svagt svagt streck barbrastreisand, men om du tidigare fått spök så förstår jag att du håller förväntningarna låga.
Jag tog ett jag med, så blankt det vara kan bli. Äl +8.
Fattar inte hur jag ens kunde få för mig att testa 😂
Jaja nya tag om någon dag idag och se om denna månad blir vår månad.
Barbarastreisand: Jag håller med ser ut som ett litet streck, men förstår dig, hoppas de e nått
Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna för dig 😊
Foodie: hur ligger du till? Vilken dag är du på?
Barnrastraisand, spännande! vad är du på för dag Idag?
Jag tycker mig ana ett svagt svagt streck barbrastreisand, men om du tidigare fått spök så förstår jag att du håller förväntningarna låga.
Jag tog ett jag med, så blankt det vara kan bli. Äl +8.
Fattar inte hur jag ens kunde få för mig att testa 😂
Jaja nya tag om någon dag idag och se om denna månad blir vår månad.
Barbarastreisand: Jag håller med ser ut som ett litet streck, men förstår dig, hoppas de e nått
Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna för dig 😊