BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Negativt test imorse med vanligt test, så misstänker spökstreck på gårdagens test.
Nu är jag osäker på om äl ens inträffat så tidigt, får helt enkelt se om mensen dyker upp eller om ägglossning sätter igång! Håller tummarna för er andra som väntar!
Hade ÄL för ca 9-10 dagar sedan, BIM den 1-2 dec. Hade plötsligt rosa/bruna flytningar i trosan efter ett träningspass och det blir lite ljusrött på papperet när jag torkar mig. OH MY tänk (hoppas!!) om det är nidblödning?? Någon fler? När vågar jag testa tror ni?
Guldkvinnan: tänker om de är en nidis så har nog inte hormomproduktionen kommit igång ännu, så jag skulle nog ge de några dagar och sen testa igen 😊
Sanlin90: Någon av de temperaturerna kan vara avvikande men tänker de brukar dippa innan ÄL 😊 så antingen har du haft det men troligen är du i ÄL just nu. Är min gissning
Foodie, vågar absolut inte tro på det. Är verkligen tunt, var inte med morgonurin heller.. Jag tror mer på Färgrester men visst fan skjöt hoppet i taket 👀👏 Tänk tänk tänk är det vår tur nu 😭
Foodie, vågar absolut inte tro på det. Är verkligen tunt, var inte med morgonurin heller.. Jag tror mer på Färgrester men visst fan skjöt hoppet i taket 👀👏 Tänk tänk tänk är det vår tur nu 😭
Jordgubbsfelle: tack för svar, hoppas hoppas hoppas 😭😭😭
Är som sagt endast äl +9 idag, så ska lugnt vänta till bim innan jag testar igen!
Herre gud, tänk om det är vår tur nu 😭😭❤️
Kollade testet från igår... Vet att det eg inte är giltigt men... Det är en liiiiiten tillstymmelse av streck på det med. Svagare än det jag tagit idag.. Är det något då tro? Har jag verkligen den turen???