• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Barbrastreisand

Negativt test imorse med vanligt test, så misstänker spökstreck på gårdagens test.

Nu är jag osäker på om äl ens inträffat så tidigt, får helt enkelt se om mensen dyker upp eller om ägglossning sätter igång! Håller tummarna för er andra som väntar!

• GuldKvinnan
    GuldKvinnan skrev 2022-11-27 14:37:00 följande:

Hade ÄL för ca 9-10 dagar sedan, BIM den 1-2 dec. Hade plötsligt rosa/bruna flytningar i trosan efter ett träningspass och det blir lite ljusrött på papperet när jag torkar mig. OH MY tänk (hoppas!!) om det är nidblödning?? Någon fler? När vågar jag testa tror ni? 

Fortsätter min egen tråd här för att se om någon varit med om liknande. Igår hände alltså det jag skrev ovan. Imorse vaknade jag med flera större blodfläckar i sängen (aldrig hänt förut, inte ens vid mens utan skydd). Hade svårt att somna igår för att det kändes så konstigt i magen. Testade negativt imorse med tidigt test. Kanske varken är nidis eller missfall (för då borde det kanske ha visat positivt?) Kanske tidig mens för första gången i mitt liv med extra mycket blod helt enkelt (men också lite konstigt eller?) Ja vem vet.... Skäms
  • Anonym (Foodie)

Guldkvinnan: tänker om de är en nidis så har nog inte hormomproduktionen kommit igång ännu, så jag skulle nog ge de några dagar och sen testa igen 😊

• Anonym (Foodie)

Sanlin90: Någon av de temperaturerna kan vara avvikande men tänker de brukar dippa innan ÄL 😊 så antingen har du haft det men troligen är du i ÄL just nu. Är min gissning 

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-28 10:35:40 följande:
    Färgrester el svagt pos? Äl +9
    Åhh jag tror jag ser nått litet, svårt att säga om de e färgrester eller inte. Håller tummarna ! 🥰❤️
  • trefaldigmästareikärlek

Foodie, vågar absolut inte tro på det. Är verkligen tunt, var inte med morgonurin heller.. Jag tror mer på Färgrester men visst fan skjöt hoppet i taket 👀👏 Tänk tänk tänk är det vår tur nu 😭

• jordgubbsfelle
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-28 10:58:30 följande:

Foodie, vågar absolut inte tro på det. Är verkligen tunt, var inte med morgonurin heller.. Jag tror mer på Färgrester men visst fan skjöt hoppet i taket 👀👏 Tänk tänk tänk är det vår tur nu 😭

Jag tycker jag ser de! Svagt men jag ser det!!!

Jordgubbsfelle: tack för svar, hoppas hoppas hoppas 😭😭😭
    Är som sagt endast äl +9 idag, så ska lugnt vänta till bim innan jag testar igen!

Herre gud, tänk om det är vår tur nu 😭😭❤️

Kollade testet från igår... Vet att det eg inte är giltigt men... Det är en liiiiiten tillstymmelse av streck på det med. Svagare än det jag tagit idag.. Är det något då tro? Har jag verkligen den turen???

Svar på tråden BIM December 2022