BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Sofiaa: du kopierar texten med den senaste listan och klistrar in det i ditt inlägg sedan skriver du in ditt namn 😊
Imorse fick jag en mellanblödning och mensvärk sedan dess. Hur j*vla svårt ska det vara?? Mensen kommer vilken dag som helst BIM på söndag. Då går vi in på 6e försöket. jag önskar att vi börjat tidigare, men killen har inte varit redo så jag har väntat in honom i ca 2 år. Så blir det såhär istället.. Är det någon som vet hur vanligt det är att ett par inte kan bli gravida tillsammans? Vi har liksom prickat ägglossning 5 ggr i rad nån gång bör det ju funka tycker man? å vi är båda 27år..
Jag fick mensen efter mitt inlägg imorse. så lägger in mig på nytt. önskar er alla ett stort lycka till! ❤️
jag har en basaltemp men har en ettåring som inte låter mig sova allt så regelbundet så det kan ställa till det har jag förstått. Så denna månad hoppar jag tempen.
hoppar in lite såhär och meddela att trots bim inte var förrens den 3dec så visade testet positivt idag!! Kunde knappt tro det efter en sån lång vänta och äntligen 2 streck. Hoppas det håller och det kommer en frisk bebis i aug
Grattis Alice2018 💕😊
Grattis Alice2018 💖
UNDERBART.... Grattis och lycka till!!