BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Tog ett graviditetstest och äl test ikväll bara för att och äl testet blev starkt och jag tycker mig se något på gravsätestet men igår va det heeeelt vitt!!
syns säkert inte här men tar med bilder ändå!
Spännande Sanlin90! Jag tycker att jag ser något på gravtestet! speciellt i nedre delen av där strecket ska vara! När hade du ÄL?
Hej hallå hjälp 😞
Jag närmar mig äl och testar med cb digita, dom rosa och vanliga stickor. Hade kvar ett lila cb digitalt och tänkte att jag tar den nu, två dagar innan äl. Då jag förra månaden hade blinkande smiley typ 8 dagar innan det slog över till fast. Men vet ni vad, den lilla jäkeln ger mig en TOM cirkel! Men när jag klickar ut stickan så är det baske mig två nästan lika starka streck. Jag påbörjade antibiotikakur igår och det skulle inte påverka graviditet. Men det stod ingenting om att bli gravid. Har börjat få fertilt sekret och tempen är låg, 36,18 idag. Äl beräknas på lördag.
Snälla säg att jag inte är ensam i detta 😞
Hej hallå hjälp 😞
Jag närmar mig äl och testar med cb digita, dom rosa och vanliga stickor. Hade kvar ett lila cb digitalt och tänkte att jag tar den nu, två dagar innan äl. Då jag förra månaden hade blinkande smiley typ 8 dagar innan det slog över till fast. Men vet ni vad, den lilla jäkeln ger mig en TOM cirkel! Men när jag klickar ut stickan så är det baske mig två nästan lika starka streck. Jag påbörjade antibiotikakur igår och det skulle inte påverka graviditet. Men det stod ingenting om att bli gravid. Har börjat få fertilt sekret och tempen är låg, 36,18 idag. Äl beräknas på lördag.
Snälla säg att jag inte är ensam i detta 😞
#333 Krispiggurka De digitala CB ska i princip alltid visa en rund tom cirkel första gången man testar med dem i en cykel. Tror det står i instruktionerna till den och det har typ med att göra att det mäter av din östrogennivå för att sen kunna veta vad som är en ökning av östrogen för just dig. De är inte gjorda för att testa så tätt inpå ÄL😊
Maria93 ingen aning hade fertila flytningar typ måndag-tisdag till lördag morgon förra veckan så antingen extremt tidigt eller spök!
@82lindis jag är relativt säker på att jag inte haft ägglossning ännu, började med stickorna strax efter mens och det är först nu i dagarna jag ser en stegring. men ska ju aldrig säga aldrig såklart!
@Maria93 Tack! det där hade jag ingen aning om faktiskt. Så det var ju retligt att jag bara hade ett sådant test kvar och jag är lite snål för att köpa nya nu när det snart är jul 🙊
Hade beräknad ägglossning idag egentligen, men nu har appen ändrat sig till lördag. Hur hade ni tänkt för att maximera chanserna? Mysa varje dag fram till söndag?
Hade beräknad ägglossning idag egentligen, men nu har appen ändrat sig till lördag. Hur hade ni tänkt för att maximera chanserna? Mysa varje dag fram till söndag?