BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Loulou: det ser ut som att du har haft äl för en vecka sen och att de skedde en dipp. De e ju normalt med en dags dipp (implantering) du hade dock 2 men gissar ändå att du hade förra veckan. Din temp går dock neråt nu så min gissning är tyvärr att din mens kanske dyker upp idag/imorgon
Ajn: ser ingen bild tyvärr så vet inte riktigt vad du menar med intervaller 😊
Ja så kan det ju vara!
Det visar ju sig så klart 😄 men den får gärna komma nu nu nu då så att man kan gå vidare med livet. Den värsta tiden är mellan att veta att man inte är gravid till att mensen kommer. Onödigaste tiden ever.
Hade ju fertilt sekret tisdag-kördag morgon förra veckan tog inga äl test förrän söndag och dom har succesivt blivit svagare och jag har lätt molvärk, tror ni jag hade äl i typ fredags/lördags? Idag syns typ inget alls på äl testet..
beräknad äl är egentligen idag men jag har inga flytningar att tala om.
Ojdå, den kom visst inte med. Menar att de går upp och ner i styrka 🤭 kanske va lite otydlig.
har ingen tålamod, så jag testade idag BIM -9 :/ fick negativt, men har så mycket mensvärk o mår så Illa att jag ville dubbelkolla :( känns som att man tappar det ibland
Sanlin90: låter som du haft ÄL
Ajn: ja alltså den ska ju öka successivt för att sedan minska efter ÄL. Ibland får man tydligt positivt streck på stickorna men ibland kan man missa peaken. Baserat bara på de bilder du visar så kan de va så att ÄL skett 😊 men man har alltid mer eller mindre LH i kroppen.
Positivt äl-test i helgen på cb-digital.
nu väntar den där fruktansvärda väntan tills man kan börja testa igen?
3 missfall å 2 kemiska graviditeter sen i juli förra året?
kör med progesteron från äl och trombyl från ev plus. Håller tummarna för att det är våran tur att få ett syskon nu. ❤️
Hej
Jag vill gärna hoppa in i tråden men vet inte hur jag lägger till mig i bim listan.
Bim runt den 24 dec. Tänk vilken fin julklapp det skulle bli med ett + på stickan då.