• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Foodie)

Loulou: spännande din temp verkar bara öka,väldigt positivt klart man vlir orolig varje dag nu ifall den dippar 😱

Trefaldigmästareikärlek: alltså kan inte annat än hålla med dig, riktigt upp och ner men du hade varit sjuk va ? Kan ju påverka tempen

• Anonym (Foodie)

Min just nu, ser ut att va på g uppåt men kan ju likaväl sjunka imorgon 😵

• trefaldigmästareikärlek

Hahaha ja den lever verkligen ett eget liv 😂😂
    Jo jag har haft någon typ av flunsa så det går nog inte att utläsa särskilt mkt från denna månads kurva 🥴
    Din temp ser ju fin ut foodie, hade du också bim imorgon? Känningar? 

• Izalinn
    Loulou92 skrev 2022-12-02 09:42:22 följande:

Jättenervös Foodie 😱
    Såhär ser min ut just nu:

Du har BIM idag va? Glad
  • Loulou92
    Izalinn skrev 2022-12-02 11:28:57 följande:
    Du har BIM idag va? Glad

Ja, en appen säger idag och den andra imorgon.
    Men det är baserat på ägglossningstest. Tempen tycker jag visar en annan dag, typ en vecka efter.
    Tog negativt gravtest imorse :(

måndag-onsdag hade jag extrem mensvärk och värk i ena äggstocken. Men det är som bortblåst nu. 

Den här cykeln är knas.. 

• Tiffliffen

Här syns det lite lite bättre är på, är på ÄL +9/+10 idag! 

Jag hoppas lite väl mycket kanske

• Sanlin90

Är på äl+6-7 gissar jag, enligt flo bim om 7 dagar, igår fick jag små små nyp till vänster i livmodern typ och idag har jag molvärk, fick dock mitt vanliga pms humör igår och va arg och ledsen om vartannat, när jag blev gravid med dottern fick jag ingen pms den månaden utan det kom någon vecka efter plus ett jävla humör dock när jag plussade med dottern hade mitt tandkött blödit vid borstning i en vecka och igår börja det blöda när jag åt en smörgås? Lite spänningar i brösten har jag med men oxå något jag inte hade med dottern så jag har inga förväntningar, hade så gärna berättat för familj på julafton :( 
    någon mer som är på äl+6 eller 7??
    vad upplever ni?

• Tiffliffen

Har ju dock mensvärk, plus hade mellanblödningar igår och i förrgår. Foodie jag tycker också det är nervöst å tempa och blev såå förvånad idah när tempen hade stigit Igen! 

• Sanlin90
    Tiffliffen skrev 2022-12-02 12:07:59 följande:

Har ju dock mensvärk, plus hade mellanblödningar igår och i förrgår. Foodie jag tycker också det är nervöst å tempa och blev såå förvånad idah när tempen hade stigit Igen! 

Det ser positivt ut tycker jag! Jag hade jätteond mensvärk i flera veckor efter plus, fick ta panodil För det va så jag mådde illa av smärtan!
Svar på tråden BIM December 2022