• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Hannis1983

Idag sjönk tempen rejält så räknar med mens i helgen. Lite tidigt mot vad den borde komma men så kan det ju vara. Så misstänker att jag lämnar er snart. Så får vi se vilka som man ser i januari tråden. Håller tummarna för er alla♥️

• trefaldigmästareikärlek

Negativt test idag på bim, så jag antar att det bara är att sikta på nästa månad 😊
    Har tröstköpt salami och ostar samt lite glögg som vi ska mumsa på ikväll. Tror att största felet vi gör är att vi slutar ligga på äl-dagen, eller dagen efter, kan ju vara så enkelt att ägget släpper senare för varje månad då min cykel verkar förskjutas lite varje gång 😊

• Hannis1983
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-03 16:04:22 följande:

Negativt test idag på bim, så jag antar att det bara är att sikta på nästa månad 😊
    Har tröstköpt salami och ostar samt lite glögg som vi ska mumsa på ikväll. Tror att största felet vi gör är att vi slutar ligga på äl-dagen, eller dagen efter, kan ju vara så enkelt att ägget släpper senare för varje månad då min cykel verkar förskjutas lite varje gång 😊

Vi får sällskap i nästa tråd då, du får tänka mer ligg åt folket 🤣 

• Kikisisi

Hallå! Har beräknad mens imorgon. visat positivt på CB ultra tidigt både i torsdags och igår. RFSU stickan visar detta. vad tror ni? 
  • Anonym (Foodie)

Ja min temp störtdök imorse också långt under baslinjen och mensvärk börjar komma, mensen dyker väl upp idag eller imorgon. Så jag lär väl joina er i januari jag med 🥲 hoppas de går bättre för er alla andra ! 💕

• trefaldigmästareikärlek

Hannis: haha ja det är väl en tröst i allt elände. Dock är min sambo en "låg-testosteronare" skulle jag tro och känner sällan behov av att ligga, så jag får lixom ta initiativet ständigt 😂😂

Foodie: håller tummarna superhårt att tant röd håller sig borta 😊😊

• Anonym (Smörblomman)

Är det någon mer som får brutalt ont vid ÄL? Börjar undra om de är normalt.. får det dagen efter positivt ÄL test och de gör verkligen ont så de blir obehagligt o resa sig o sätta sig osv.. De gör ont några timmar sen släpper de🤔

• Izalinn
    Kikisisi skrev 2022-12-03 16:32:22 följande:
    Hallå! Har beräknad mens imorgon. visat positivt på CB ultra tidigt både i torsdags och igår. RFSU stickan visar detta. vad tror ni? 
    Positivt då ju! Supergrattis!!
  • Anonym (linn)

Funderar lite..
    Mitt ägglossningstest visade två jämnstarka streck både förra lördagen och söndagen, och därför, enligt FLO, ska min ägglossning ha varit i måndags.
    Men jag hade fertilt sekret torsdag, fredag, lördag. Det kändes som ägglossning på lördagen, och min kille är också säker på att jag hade det på lördagen... 

Tempar inte pga dålig termometer....

Vad ska jag gå på? Ägglossningstest som jag förstått får utslag INNAN ägglossning, så att den då var på måndagen. Eller min känsla av att ägglossningen var i lördags?

• Anonym (Nummer3)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-12-03 18:39:18 följande:

Är det någon mer som får brutalt ont vid ÄL? Börjar undra om de är normalt.. får det dagen efter positivt ÄL test och de gör verkligen ont så de blir obehagligt o resa sig o sätta sig osv.. De gör ont några timmar sen släpper de🤔

Jag får jätteont vid ÄL. Typ brutal mensvärk och mår illa. Sjukt jobbigt 😩

Grattis alla som plussat hittills 😍❤️
Svar på tråden BIM December 2022