BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Åh ja hoppas jag inte får min mens imorgon, haha blir så nojig😂 de va första aktiva försöket, så hamna i chock. Men får hoppas allt går bra fan!
tack snälla!!
linn: Hur kändes det i lördags? Jag får också mitt fertila sekret flera dagar innan ÄL testet blir positivt så man kan nog ha det ett tag innan fastän ÄL är några dagar fram😊
linn: Hur kändes det i lördags? Jag får också mitt fertila sekret flera dagar innan ÄL testet blir positivt så man kan nog ha det ett tag innan fastän ÄL är några dagar fram😊
Ja, som jag förstått det efter massa Google sökningar så kan man få ont vid ÄL även innan ägget lossnar för att man svullnar (förstod inte exakt vart man svullnar men vid äggstockarna nånstans😅). Tänker om det var de du kände och att de v därför du fick positivt på lördagen😊
Ja, som jag förstått det efter massa Google sökningar så kan man få ont vid ÄL även innan ägget lossnar för att man svullnar (förstod inte exakt vart man svullnar men vid äggstockarna nånstans😅). Tänker om det var de du kände och att de v därför du fick positivt på lördagen😊
Usch så jobbigt och vänta ut tiden, äl +7-8 troligen jag har haft sjuk halsbränna som kommer och går sedan igår kväll och idag när jag gick promenad drog det och kändes i livmodern, sa tom till sambon att min livmoder gjorde ont! Även lätt yrsel när jag reser mig.
men all pms är som bortblåst inga onda bröst inget surskalligt eller så.
Trefaldigmästareikärlek: Ja då blir det lite kämpigt förstår jag ♥️
Foodie: Tråkigt att du också joinar nästa tråd. Vi får hoppas det är vår månad då ♥️
Hannis: ja vi får hoppas ❤️ nu när tempen dykt och mensvärken kom som ett brev på posten så vill man bara att tant röd ska dyka upp nu så man kan börja försöka igen
Grattis alla som plussat och stort lycka till!
Ja, jag känner i princip alltid av min äl. Vissa månader mer och andra mindre. Ibland tycker jag att äl-smärtan är jobbigare än mensvärk