• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (LJ)
    Magnolia010 skrev 2022-12-04 17:56:34 följande:
    Jag ringde till Eliva Clinic medans jag väntade på att Sophia hemmet skulle ringa upp mig, för att ställa några frågor. Möttes jag av en allmänt trött och otrevlig person som sa att för att få en offentligt finansierad fertilitetsutredning behövde vi ha försökt i minst ett år och varit skrivna på samma adress i 2 år.
    Jag och min kille står inte på samma adress men har varit tillsammans i ett par år, så frågan är om jag måste finansera detta privat nu? Vi kan ju såklart skriva oss på samma adress men frågan är, kollar de upp att vi varit skrivna på samma adress i två år?

Nästa fråga (om du vet) Hur mycket kan en vanlig gynekolog hjälpa till? Tex med letrozol etc? Tips på bra gynekolog i Stockholm, mottages också Hjärta
    Jag gick till mama Mia karlaplan för att få hjälp med letrozol behandling med mitt första barn. Jag fick aldrig några frågor om vi var tillsammans eller bodde på samma adress då. Nu försöker vi med nr 2 och då får vi inte längre gå dit (i och med att vi måste bekosta det privat) och nu går jag istället till Sophia hemmet. 
    Än så länge har det inte varit någon skillnad i behandlingen eller kunskap hos den gynekolog som jag träffade på mama Mia kontra Sophiahemmet. ☺️
    Däremot skickar de en vidare från Mama Mia om man behöver hjälp med t.ex. IVF. 
  • Elina24
    Nininini skrev 2022-12-04 19:35:30 följande:
    Samma här! Bim-4 idag och anar ett svaaagt streck på stickan 🙈 (tror jag) 😅
    Jaaa jag ser 😃 Grattis! Det är tydligare än vad jag hade 😁
  • Anonym (Foodie)
    Åh jag ser med ! 😍 härligt!
  • Anonym (Nummer3)
    Ser också! Stort grattis 😍
  • Hannis1983

här kommer mensen nu på morgonen så vi får se vilka jag möter i januari tråden när den skapas. 

lycka till alla andra ♥️

• Elina24
    Hannis1983 skrev 2022-12-05 07:27:53 följande:

här kommer mensen nu på morgonen så vi får se vilka jag möter i januari tråden när den skapas. 

lycka till alla andra ♥️

Lycka till nästa gång ????🏻
  • Elina24
    Elina24 skrev 2022-12-05 08:01:16 följande:
    Lycka till nästa gång ????🏻
    Oj vad konstigt det blev. Skulle vara en emoji iaf Glad
  • Swave
    Hannis1983 skrev 2022-12-05 07:27:53 följande:

lycka till alla andra ♥️

Det finns redan en januari tråd 😊
Svar på tråden BIM December 2022