BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Bim +3,ingen mens 👀 Negativt test på bim, när törs jag testa nästa gång tro?
Haft molvärk som kommer och går sedan några dagar innan bim, drömde igår natt att jag plussade starkt på en offentlig toalett 😂 Och i natt kväljdes jag i sömnen 🥴
Haft molvärk som kommer och går sedan några dagar innan bim, drömde igår natt att jag plussade starkt på en offentlig toalett 😂 Och i natt kväljdes jag i sömnen 🥴
Foodie och linn: jag testade ju på bim och det var negativt. Har som sagt molvärk som strålar ned mot ljumsken, ska nog hålla mig till helgen men tror besvikelsen kommer bli enorm..
Sonen var ju en "hoppsan" så där behövde man som inte vänta in/oroa sig, testade två veckor efter bim då jag började sakna mensen och testet var pos 🤷?♀️ As Easy as that 🤪
Gå inte upp hopp nån av er, om mensen inte kommit är det inte något säkert än
Hur långt innan mens brukar ni få mensvärk? Jag har ca 3-6 dagar kvar och har irriterande molande som kommer och går, inget plus.
Kan vara som så att min äl var 24-25/11 då jag hade en liten tempökning den 25/11, vilket isf skulle innebära att min bim inte är förrän om 2 dgr. Isåfall är oddsen lika med typ 0 då vi senaste hade sex den 19 om jag inte minns fel 🤪
Ja nå vi får se, bara vänta och hoppas 👏😊
Är sjukt svullen över magen och har som sagt molvärk som kommer och går, men det är förmodligen mensen som är på intågande.
Och däääär kom tanten, trist men hoppas de tar nästa gång 😊
Sanlin: vet inte om de blivit annorlunda sen vi började försöka. Förr tyckte jag att jag hade mensvärk max dagen innan. Men förra cykeln hade jag från äl till mens och denna cykel började värken för cirka 3-4 dagar sen
Hoppas ni andra lyckas bättre än mig denna månad 🙏💕
Jag hoppar på här. :)
Hade ÄL 25/11 och BIM 10/12.
Tog ett test igår men det var negativt. Har sedan torsdags haft diverse ?bekymmer?; ömma bröst (brukar bara vara i Max 3 dagar annars), smärtor i livmodern liknade mensvärk (brukar vara i Max 3 dagar veckan innan mens annars), illamående - ibland mer och ibland lite, yrselattacker.
Vågar inte tro något, men man hoppas ju verkligen!!! <3
Åh nej Foodie!
Vi ses säkert i januari tråden, väntar bara på tanten här med... 😒